BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Är 10 dpo och 4 dagar till BIM. Haft ömma bröst och lite molvärk (likt pms nästan). Tog ett ultratidigt test nu imorse och självklart ser jag inget streck.
Vid den kemiska graviditeten fick jag svullnad, väldigt ömma bröst och nidblödning typ redan 4 dpo så kände väl på mig att detta inte skulle vara positivt.
De säger ju att man är mer fertil efter en sådan, detta är tredje cykeln efter, men inget här.
Börjar fråga mig själv hur länge till jag orkar?.
lycka till alla andra ❤️

Vill bara inflika att ni som inte har plussat än så är det absolut inte kört, mina två graviditeter har jag inte fått plus förens ÄL +13, vilket är dagen innan mens för min del! Ja väntar fortfarande på ÄL, starkare idag på stickorna så tror att de närmar sig, vi fick till det igår & visar det ännu starkare ikväll så tänker jag att vi kör idag eller imorgon!
Hur går det för er tre som har BIM idag? 🌸
Någon som har lite glädjande besked och dela med sig?
Monki19
Elisand
Lovve123
Jag fick mens i onsdags 😭 Igår var jag så jäkla deppig haha, det känns hopplöst. Men klart det inte är det ännu! nu börjar jag nog med det som vissa skrivit förut, att mer räkna ner tills man har rätt till utredning istället för upp hur många gånger man försökt.
Kommer hinna med en bim till i maj, hoppas på 9e gången gillt för oss 🤞🏻 Hoppfullt med plus i tråden!! Lägger in mitt - och ny bim i listan.
Stort grattis till er som plussat, så glad för er skull ❤️
Ni som skrivit att ni brukar få positivt närmare mens, menar ni även med extra känsligt test? Tack för lite hopp 😩
Jag förstår hur du känner det blir som ett slag i magen och man blir helt tom. Orden gör så ont och när man testar med stickor vrider man och vänder och försöker hitta minsta lilla skugga som inte finns där.
tyvärr är jag inte bra på att inte testa. just nu letar jag ägglossning. Fick en stegring i april några dagar efter uttaget av p staven men inte fullt utslag så hoppas att det kommer denna månad. Om det ska komma samma tidpunkt som förra månaden bör det ske nästa fredag. Så ska börja testa med ägglossningstester varannan dag nu tills jag ser att det börjar stiga då ska jag testa oftare.
när har du BIM?
Jag fick mens i onsdags 😭 Igår var jag så jäkla deppig haha, det känns hopplöst. Men klart det inte är det ännu! nu börjar jag nog med det som vissa skrivit förut, att mer räkna ner tills man har rätt till utredning istället för upp hur många gånger man försökt.
Kommer hinna med en bim till i maj, hoppas på 9e gången gillt för oss 🤞🏻 Hoppfullt med plus i tråden!! Lägger in mitt - och ny bim i listan.
Min mens kom igår kväll. Sambon har tyckt att jag varit konstig de senaste veckorna och jag har känt alla möjliga symptom men icke. Det var mens?.igen💔
Jag hinner också med en till runda i maj. Lägger till mig på listan. Listan ser för övrigt lite märklig ut 16/5, någon som vet varför? Och hur det ska rättas till?
BIM-lista:
Åh jag är så rädd att det ska göra ont 🥹? Hoppas det går bra för oss båda, vi får uppdatera varandra efter ❤️
Förstår verkligen att oron finns där!
När jag blev gravid igen (vår första blev ma) letade jag ständigt efter tecken på att det skulle gå åt ena eller andra hållet, var på helspänn hela tiden.
Klart att allt som påminner om hur det kändes vid X sätter igång oron för dig ❤️
Även om vi får ta all skit så får vi också ha ett band till vår bebis i hela nio månader innan pappan får en chans. Det är också helt fantastiska saker vi får uppleva genom en graviditet. Du kommer dit också, även om ni skulle ha några fler gupp på vägen 🙏❤️
Ja exakt.. inte alls kul :( ♥️
Det är sant! ♥️ vi får hoppas de! Är inte så intresserad av att göra IVF, vet inte om jag hade pallat med processen..
Monki19 skrev 2025-04-30 08:51:47 följande: