BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Beklagar verkligen! 😢❤️?????
Finner inga ord men vi finns här om du bara behöver skriva av dig eller behöver pepp ❤️
Hej!
Jag åkte in till gyn akuten igår då jag började blöda och på ultraljudet såg de att det inte fanns något foster kvar, säcken mätte till 8 veckor och jag skulle ha varit i vecka 11+1, så alltså MA. Ska påbörja aborten imorgon, på min födelsedag. Det var inte så jag trodde att jag skulle fira min 20-års dag💔 Skulle haft bf 17e november. Vet tyvärr inte när jag har BIM eller om jag ens kommer ha ägglossning den här månaden men jag hoppas på det iallafall. Kommer börja testa med ägglossningstester direkt aborten är klar. Känns väldigt skönt att det är fler här inne som varit med om samma och att vi kan stötta varandra, man känner ju sig ensammast i världen. Min sambos bror och hans tjej ska ha barn nu, det skiljde bara en månad för oss, så det gör allt ännu jobbigare💔 Försöker vara glad för deras skull men det är så svårt. Har dessutom kort lutealfas så är rädd att det ska ta lång tid. Vi hade väldig tur och blev gravida på andra försöket så hoppas att det går lika lätt den här gången.
Ändrar mitt BIM då jag inte fått någon ägglossning sedan uttaget av p staven i början av april. hade ÄL stegring några dagar efter uttag den 11/4 så hoppas på ÄL nästa fredag 9/5 och ungefärlig BIM 23/5
Beklagar verkligen! 😢❤️?????
Finner inga ord men vi finns här om du bara behöver skriva av dig eller behöver pepp ❤️
Ändrar mitt BIM då jag inte fått någon ägglossning sedan uttaget av p staven i början av april. hade ÄL stegring några dagar efter uttag den 11/4 så hoppas på ÄL nästa fredag 9/5 och ungefärlig BIM 23/5
Hej allesammans, inte hunnit med kontring senaste dagarna känns det som, men nu har jag läst ikapp lite i tråden 😊
Jag borde ju ha ÄL typ nu men inga som helst tecken på det. Jättesvaga ÄL-test, låg temp, inga känningar som jag brukar känna. Tror att detta blir en lite längre cykel, med senare ÄL vilket suger, bara hoppas ÄL kommer överhuvudtaget och inte uteblir 😭 Vet att det bara är typ 2 månader sedan jag avbröt min graviditet men blir så stressad över att kroppen strular. Försöker verkligen tänka på annat och att kroppen är redo när den är redo men det är fasiken inte lätt när man vill så mkt. Vet att många av er kan relatera.
Kämpa på alla.
Ni som blivit gravida efter ett missfall/MA, har ni fått något extra ultraljud innan KUB vid nästa graviditet? är så otroligt orolig att det ska sluta på samma sätt nästa gång💔
Ni som blivit gravida efter ett missfall/MA, har ni fått något extra ultraljud innan KUB vid nästa graviditet? är så otroligt orolig att det ska sluta på samma sätt nästa gång💔