• Anonym (Ardna)

BIM Maj 2025

Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj. 
    Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏

• Svar på tråden BIM Maj 2025
  • Anonym (Hoppaspåbebisnr3)
    Rumpetrollet skrev 2025-04-29 08:32:41 följande:

Hej! 

ÄL +12 idag, och vet ni, det är ett plus!!!! Efter ett helt år med blanka tester så är det äntligen något där! 

Sen är ju min erfarenhet att det inte går att räkna med det här. Har innan det här året haft två MA som upptäckts på KUB-ultraljudet. Så jag räknar med att det kommer vara några ovissa och jobbiga månader framöver. Men jag är i alla fall gravid just nu!!! ☺️

Stort grattis till plusset! 
  • Anonym (Hoppaspåbebisnr3)

Äl+9 idag och det är ett väldigt svagt plus! (Så svagt att det nog är svårt att se på bilden). Nackdelen med att testa så här tidigt är såklart att det kan vara en kemisk graviditet, vilket jag har haft tidigare men då jag vid mina tidigare graviditeter och tidigare kemiska graviditeter plussat på äl+9 så kunde jag inte hålla mig. Nu hoppas vi på successivt starkare streck.

• Anonym (Lily96)

Hej! 

ÄL +12 idag, och vet ni, det är ett plus!!!! Efter ett helt år med blanka tester så är det äntligen något där! 

Sen är ju min erfarenhet att det inte går att räkna med det här. Har innan det här året haft två MA som upptäckts på KUB-ultraljudet. Så jag räknar med att det kommer vara några ovissa och jobbiga månader framöver. Men jag är i alla fall gravid just nu!!! ☺️

Wow, stort stort grattis!! 
  • Anonym (Lily96)
    Anonym (Hoppaspåbebisnr3) skrev 2025-04-29 09:13:33 följande:

Äl+9 idag och det är ett väldigt svagt plus! (Så svagt att det nog är svårt att se på bilden). Nackdelen med att testa så här tidigt är såklart att det kan vara en kemisk graviditet, vilket jag har haft tidigare men då jag vid mina tidigare graviditeter och tidigare kemiska graviditeter plussat på äl+9 så kunde jag inte hålla mig. Nu hoppas vi på successivt starkare streck.

Vilken morgon!! Hela två plus, otroligt ju! Såg först inte ditt inlägg. Men stort grattis, jag håller tummarna att det blir starkare! 🎉 

• Anonym (Lillrömpa)

STORT grattis till dem som har plussat redan!!{#emotions_dlg.flower}Plus Väntar fortfarande på min äl, kör rfsu & har aldrig använt dem tidigare, inte ens en föraning till stegring, är på cd 18 idag så hoppas verkligen på ett positivt äl test idag eller inom de närmsta dagarna. Tyst Någon som har erfarenhet av rfsu äl-test?

• Rumpetrollet

Grattis ditt ditt plus med! ☺️
  • Monki19

Grattis till plussen!🥰 Jag är ÄL+10 och testade negativt imorse. Min senaste graviditet visade sig positivt under samma tid så jag är lite skeptiskt till att det blir något denna månaden. Är mest sjuk och har varit väldigt förkyld i över en vecka. 

men hoppet är inte över än 😅

• Vallmo93

Hej! 

Åh grattis till plus! Så kul att se 😍🤩 

Jag är på cd12 idag så vi försöker börja mysa till det lite extra hela veckan 🥳
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (Lillrömpa) skrev 2025-04-29 09:42:55 följande:

STORT grattis till dem som har plussat redan!!{#emotions_dlg.flower}Plus Väntar fortfarande på min äl, kör rfsu & har aldrig använt dem tidigare, inte ens en föraning till stegring, är på cd 18 idag så hoppas verkligen på ett positivt äl test idag eller inom de närmsta dagarna. Tyst Någon som har erfarenhet av rfsu äl-test?

Hoppas de funkar för dig! Jag fick aldrig riktigg positivt med dem. Jag har easy at home som jag alltid får tydligt svar med 😍 billigare på amazon 🥳
  • Anonym 8296
    Monki19 skrev 2025-04-29 09:52:07 följande:

Grattis till plussen!🥰 Jag är ÄL+10 och testade negativt imorse. Min senaste graviditet visade sig positivt under samma tid så jag är lite skeptiskt till att det blir något denna månaden. Är mest sjuk och har varit väldigt förkyld i över en vecka. 

men hoppet är inte över än 

håller tummarna, kan ju vara för tidigt 😊 
    Jag testade negativt igår ÄL +8 med CB Advance. BIM på lördag. Vågar inte hoppas längre och tror inte jag är gravid när tempen dippade lite imorse. Men samtidig plussade jag inte förens på BIM +2 senast heller (slutade i missfall v6 dock). Känner inte samma symtom som jag gjorde den gången, samtidigt känns det inte heller som vanligt innan mens heller?! Den här väntant är sååå lång och en berg och dalbana! När har du BIM? 

Svar på tråden BIM Maj 2025