-
-
-
Svar på tråden Hon beter sig märkligt?
-
Varför bryr du dig, ni är inte nära vänner och du bryr dig inte om henne?
-
Ja, hur svårt hade det varit att ha henne på instagram, vad var problemet? Hon var med på din möhippa och är tillsammans med din mans kompis. En avföljning är en tydlig markering att du inte vill ha något med henne att göra och kom det från ingenstans förstår jag att hon blev sårad. Hon tror att du inte vill ha något med henne att göra, såklart hon beter sig märkligt.
-
Jag är inte skyldig att följa nån på Instagram som jag inte vill. Men trodde inte hon skulle reagera så starkt. Vem bryr sig om följare liksom? Jag bryr mig inte om nån avföljer mig. Tror det är hennes låga självkänsla som speglar här..
-
Hon verkar överkänslig som reagerar sådär.
-
Det märks säkert i ditt beteende mot henne att du inte bryr dig om henne vilket hon naturligtvis märkt och tar avstånd från dig.
-
Jag tycker att du gjorde ett onödigt ställningstagande genom att avfölja henne, särskilt utan att säga något. Hon såg förmodligen en gryende vänskap och du visade tydligt att du inte ville ha henne nära.
Kanske har hon inte så många vänner och är ledsen att ni inte blev vänner. Hon kan därför inte ta det med en klackspark. -
Alla man är vän med på Facebook eller andra digitala platser är väl inte "ens typ", men så oartigt att du avföljde henne! Hon beter sig väl inte märkligt, det är ju du som gjort det, TS! Hon var med på möhippan och har säkert gjort sig besvär och du avfärdar henne! Så socialt klumpigt! Så är det genom livet, vi träffar hela tiden människor som inte är "vår typ'. Man kan lära sig mycket av alla kategorier, nya intressen kan man få och det är berikande att ta ett kliv utanför boxen. Ring upp henne och be om ursäkt!
-
Hon har knappt några vänner så hon är väl lite desperat.
Men det är inte min uppgift att fylla hennes tomrum. Hon har eget ansvar för sitt liv och mående. Om hon känner sig ensam får hon göra något åt det. -
Försök du övertala oss om detta....hahaAnonym (???) skrev 2025-04-24 17:43:14 följande:
Hon verkar överkänslig som reagerar sådär.
-
Fast hon beter sig inte märkligt. Hon beter sig väldigt logiskt utifrån situationen