-
-
-
Svar på tråden Hon beter sig märkligt?
-
Men hur beter du dig själv. Självcentrerad som få. Du var bara vän med henne för hon skulle agera utfyllnad för dig på möhippan. Så hon skulle pröjsa dina aktiviteter. Sedan skulle hon fylla upp till lång gästlista. Du sliter eg ärtor i henne. Fräckt utnyttjande av rabatter. Hon gav dig det av artighet. Den har du mage att lacka ur. Fy fan för sådana sk vänner. Kliv ner från din höga häst och betw dig som folk.
-
Hur kan du vara säker på att det bara berodde på det? Du kanske sitter och överanalyserar på felaktiga grunder.Anonym (???) skrev 2025-04-25 13:10:10 följande:Hur kan man bli så kränkt över att nån avföljer en? Jag förstår inte heller varför hon så gärna vill vara vän med mig om jag ska vara ärlig. Våra vägar korsades genom min man och hans kompis (hennes kille).
Jag skriver överanalyserar, igen, varför är hennes reaktion så viktig att du måste skapa en tråd på ett forum om det? Du vill inte vara vän med henne, du har fått precis som du ville. Varför inte bara gå vidare? -
Varför inte bara vara glad att det kom in några extra? Då väljer du att värdera i vilken ordning vänner blir inbjudan, som en jävla överklassnobb utan social kodning. Din man bjöd in sin kompis med sin respektive och du är bara elak mot tjejen. Hon ska minsann fatta att hon inte är nära vän till dig. För det är väldigt viktigt för dig, så konstigt.Anonym (???) skrev 2025-04-25 13:04:38 följande:En markering att vi inte är nära vänner. Jag bjöd in några vänner för en after Work en kväll i en Facebook-chatt, men då bjöd min man in henne och hennes kille. Hon borde förstå att jag inte har något intresse i hennes närvaro eftersom min man lade till henne och hennes kille i efterhand.
-
Men du verkar ju bli kränkt av att hon avföljde dig? Det är du som verkar konstig, det verkar som om du inte är intresserad av henne, men av hennes uppmärksamhet. Stolle
-
Man undrar ju om det här är på riktigt. Du verkar inte riktigt klok. Tur för henne att hon slipper dig.
-
Det går på rundgång här, hoppas vi snart slipper detAnonym (Tess) skrev 2025-04-25 14:14:32 följande:
Man undrar ju om det här är på riktigt. Du verkar inte riktigt klok. Tur för henne att hon slipper dig.
-
Anonym (???) skrev 2025-04-25 13:10:10 följande:Hur kan man bli så kränkt över att nån avföljer en? Jag förstår inte heller varför hon så gärna vill vara vän med mig om jag ska vara ärlig. Våra vägar korsades genom min man och hans kompis (hennes kille).
Det förstår inte jag heller för du verkar direkt osympatisk . Antagligen var hon bara trevlig mot dig av ren artighet eftersom era partners är vänner.
Att hon inte vill umgås med dig nu beror säkert på att hon har förstått vem du är och att du bara utnyttjade henne.
Du verkar däremot bry dig väldigt mycket som startar en tråd om att hon tar avstånd från dig.
Det är rätt uppenbart att du avföljde henne av ren bitchighet eftersom du har en grandios självbild av att vara någon som är så eftertraktad att hon kan välja och vraka bland möjliga vänner.
Nu väljer hon bort dig och det står du inte ut med för det går helt emot din självbild.
-
Detta låter som en fejktråd, annars är TS antingen extremt sorglig och saknar verklighetsuppfattning eller svartsjuk på tjejen. eller möjligen autistisk.
-
Klart det är... höll med till autistisk, tack för den nidbildenAnonym (Deli) skrev 2025-04-25 14:32:14 följande:
Detta låter som en fejktråd, annars är TS antingen extremt sorglig och saknar verklighetsuppfattning eller svartsjuk på tjejen. eller möjligen autistisk.
-
Nej ingen fejktråd och ingen autism heller. Sluta nu.