-
-
-
Svar på tråden Hon beter sig märkligt?
-
Du verkar vara egoistisk!Anonym (???) skrev 2025-04-24 17:55:05 följande:
Hon har knappt några vänner så hon är väl lite desperat.
Men det är inte min uppgift att fylla hennes tomrum. Hon har eget ansvar för sitt liv och mående. Om hon känner sig ensam får hon göra något åt det.
-
Det tycker inte jag. Men du verkar vara jävligt dryg.Anonym (???) skrev 2025-04-24 17:43:14 följande:
Hon verkar överkänslig som reagerar sådär
-
Vad skulle du förlora för någon ting då om du bara låter henne vara som din följare?Anonym (???) skrev 2025-04-24 17:41:15 följande:
Jag är inte skyldig att följa nån på Instagram som jag inte vill. Men trodde inte hon skulle reagera så starkt. Vem bryr sig om följare liksom? Jag bryr mig inte om nån avföljer mig. Tror det är hennes låga självkänsla som speglar här..
Du kunde istället att inte ta så mycket kontakt med henne om du inte vill vara en vän till henne. Då kunde hon förstå själv vad du menar också. -
Den som är märkligt i detta är TS.Som avföljer och blir förvånad över att hon blir ledsen. Sen startar du em tråd om det på familjeliv.
-
Hon gav dig studentrabatter trots att ni inte står varandra nära. Sen avföljer du henne. Hon kände sig kanske utnyttjad av dig, att du bara ville prata med henne så länge du kunde få ut något av henne och sen avbröt du kontakten när du inte längre behövde henne.
Hon kanske tror att hon gjort något fel mot dig som du inte vill prata om, och därför håller sig på avstånd från dig för hon tror att du vill det.
Eller så tycker hon bara inte om dig längre. Så enkelt kan det vara. -
Hon beter sig inte speciellt märkligt alla.
-
Så nånting du helt själv valde att göra fick konsekvenser och nu tycker du det är jobbigt. Ta lite jävla ansvar för ditt agerande. Hur i helvete ska hon veta att du tycker det är oviktigt med Instagram t.ex?
-
Låter sim du har dålig självkänsla.
-
Du är inte trevlig mot henne vad förväntar du dig? Du säger att du inte bryr dig ändå skapar du en tråd på FL och bara måste påtala att du tror att personen har dålig självkänsla som inte svansar runt ditt ego trots att det är du som avföljer. Vem är känslig här?Anonym (???) skrev 2025-04-24 17:43:14 följande:
Hon verkar överkänslig som reagerar sådär.
-
Ang studentrabatter frågade jag om hon har en kod hos visss företag. Eftersom hon inte skulle handla själv frågade jag om jag kunde få dem, hon svarade javisst. Hon hade kunnat säga nej, liksom.
Jag är förundrad över hur man kan ta en avföljning på så stort allvar att man börjar bete sig helt kyligt och kallt.