• Anonym (Tjej)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

• Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv
  • Anonym (Jag)
    Postman skrev 2025-05-17 13:53:24 följande:

Tycker inte att det är så märkligt att någon inte är så förtjust i att ha munnen i andras kön. Vi är alla olika där tänker jag. Dock så blir det ju förstås lite problem i en relation om man har olika tankar om att vara varandras kön nära. Har man så olika syn och tycker att det är en stor grej så får man nog överväga att dela på sig. 

Att han eventuellt skulle vara smyghomo som en del påpekade var det dummaste jag har hört på länge. Tror jag inte alls har med varandra att göra. 

Nej man måste såklart inte gilla det .. Men det verkar inte handla om just att slicka (tror inte ens hon har nämnt det) utan om sex överhuvudtaget. Då är det kanske inte så konstigt att man tänker att det skulle kunna vara så att han inte gillar tjejer. Eller kanske asexuell eller så är de inte kompatibla helt enkelt när det gäller lukt och sånt (menar INTE att något är fel på TS). I vilket fall som helst tror jag det bättre att de gör slut än att båda ska behöva göra saker som de inte vill. 

Tycker ändå att en del svarar lite konstigt. Hade TS varit kille och skrivit att hans tjej blir äcklad av sex med honom hade inte folk svarat att hon borde växa upp och ha det ändå utan säkert att han inte ska pressa henne om hon inte vill osv. Men när det är en kille ska han tydligen helst göra något som han blir äcklad av enligt flera i tråden. Hade min sambo sagt sånt hade jag inte velat ha sex med honom ens .. 

Som sagt, det bästa är att göra slut så kan TS hitta en kille som faktiskt vill ha sex och inte blir äcklad. Och han kan slippa ha sex om det är det han vill eller ha sex med killar istället OM det är det han vill eller träffa någon annan som det funkar bättre med om det är något mellan dom som inte funkar. 

• Postman
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-17 14:51:42 följande:

Nej man måste såklart inte gilla det .. Men det verkar inte handla om just att slicka (tror inte ens hon har nämnt det) utan om sex överhuvudtaget. Då är det kanske inte så konstigt att man tänker att det skulle kunna vara så att han inte gillar tjejer. Eller kanske asexuell eller så är de inte kompatibla helt enkelt när det gäller lukt och sånt (menar INTE att något är fel på TS). I vilket fall som helst tror jag det bättre att de gör slut än att båda ska behöva göra saker som de inte vill. 

Tycker ändå att en del svarar lite konstigt. Hade TS varit kille och skrivit att hans tjej blir äcklad av sex med honom hade inte folk svarat att hon borde växa upp och ha det ändå utan säkert att han inte ska pressa henne om hon inte vill osv. Men när det är en kille ska han tydligen helst göra något som han blir äcklad av enligt flera i tråden. Hade min sambo sagt sånt hade jag inte velat ha sex med honom ens .. 

Som sagt, det bästa är att göra slut så kan TS hitta en kille som faktiskt vill ha sex och inte blir äcklad. Och han kan slippa ha sex om det är det han vill eller ha sex med killar istället OM det är det han vill eller träffa någon annan som det funkar bättre med om det är något mellan dom som inte funkar. 

Mycket märkligt slutsats att man skulle vara homo om man av någon anledning har svårt för ens partners kön. Skulle kvinnor som inte vill suga vara lesbiska då, nej tror inte det är den vanligaste orsaken. Tror mer på att han har svårt med den nakna intimiteten på något sätt. 

Att dela på sig är nog det nästa för båd, vill de inte det har de en hel del att jobba på för att få relationen att funka, tror inte de är beredda på det grovjobbet  

• Anonym (Jag)
    Postman skrev 2025-05-17 15:49:11 följande:

Mycket märkligt slutsats att man skulle vara homo om man av någon anledning har svårt för ens partners kön. Skulle kvinnor som inte vill suga vara lesbiska då, nej tror inte det är den vanligaste orsaken. Tror mer på att han har svårt med den nakna intimiteten på något sätt. 

Att dela på sig är nog det nästa för båd, vill de inte det har de en hel del att jobba på för att få relationen att funka, tror inte de är beredda på det grovjobbet  

Har inte sagt att han måste vara det men han skulle kunna vara det. 

Men egentligen spelar det inte så stor roll. Blir han verkligen äcklad och inte bara säger det för att göra henne ledsen så ska han ju inte behöva göra det han blir äcklad av. Och hon ska inte heller behöva suga av honom hela tiden om hon inte vill. Så det är bättre att göra slut.

Sen kanske det kan vara att han har tappat känslor helt enkelt .. Vet inte om det funkar likadant för killar men när jag har tappat känslor för någon har jag nästan blivit äcklad av sexet trots att jag inte blev det innan 

• Postman
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-17 17:17:49 följande:

Har inte sagt att han måste vara det men han skulle kunna vara det. 

Men egentligen spelar det inte så stor roll. Blir han verkligen äcklad och inte bara säger det för att göra henne ledsen så ska han ju inte behöva göra det han blir äcklad av. Och hon ska inte heller behöva suga av honom hela tiden om hon inte vill. Så det är bättre att göra slut.

Sen kanske det kan vara att han har tappat känslor helt enkelt .. Vet inte om det funkar likadant för killar men när jag har tappat känslor för någon har jag nästan blivit äcklad av sexet trots att jag inte blev det innan 

Det är svårt att veta eftersom vi bara har fått hennes sida på situationen. Han kanske tycker om henne men har nåt problem med det intima eller så har hon gjort någon slags felbedömning. Får det inte att fungera så får de nog dela på sig. 
  • Skogspär
    Anonym (Kvinna med koll) skrev 2025-05-15 12:59:03 följande:

Men gumman, så där kan du ju inte ha det!
    Är han sexuellt oerfaren? Smygbög? Porrskadad? Alla tre, samtidigt?

När du inte blir upphetsad när ni ska ha sex är det din kropps sätt att säga att den inte vill ha sex med honom. Lyssna på din kropp! Fatta mod, och gör slut.

Det finns gott om killar och män som älskar kvinnors kön, du kommer märka skillnaden när du träffar en sån. Skillnaden i hur bra du mår och hur fantastiskt sexet är. 

Helt rätt. En kvinnas kön är som ett gose djur, man älskar och vill bara ligga där och gosa med den.
  • Ezmeraldah
    Anonym (e) skrev 2025-05-17 12:43:49 följande:
    Du läste inte vad ts skrev, eller? Det handlar inte bara om oralsex, utan en allmän ovilja hos killen att befatta sig med hennes underliv.
    Spucks skrev 2025-05-17 14:38:38 följande:

Tycker inte att det är så märkligt att någon inte är så förtjust i att ha munnen i andras kön. Vi är alla olika där tänker jag. Dock så blir det ju förstås lite problem i en relation om man har olika tankar om att vara varandras kön nära. Har man så olika syn och tycker att det är en stor grej så får man nog överväga att dela på sig. 

Att han eventuellt skulle vara smyghomo som en del påpekade var det dummaste jag har hört på länge. Tror jag inte alls har med varandra att göra. 

Varför envisas ni med att svara på en tråd om ni inte ens iddes läsa trådstarten?

Folk kan inte läsa här. Jag orkar inte.
  • Ezmeraldah
    Anonym (/*_*/) skrev 2025-05-16 18:08:25 följande:
    Hur kan de om de inte kan läsa?
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 18:03:22 följande:
    Så kan man fortsätta gapa om hur äckliga fittor är och hur alla kvinnor tvingar män till sex.
    Vem gapar om det? Visa.
    Läs tråden. Jag är inte din betjänt. 
  • Postman
    Ezmeraldah skrev 2025-05-18 00:38:53 följande:
    Varför envisas ni med att svara på en tråd om ni inte ens iddes läsa trådstarten?

Folk kan inte läsa här. Jag orkar inte.

Vadå folk kan inte läsa. Folk har olika synvinklar. Inget konstigt alls. 
  • Anonym (S)

Jag hade ett sånt ex. Närmade sig inte mitt underliv alls. Skulle enbart ta emot. Blir så full i garv då han har en thaia idag där säkerligen halva världen varit och så ska han dit och greja?? Men han var mer ute efter städning, matlagning, pass-opp, något att visa upp.

• Spucks
    Postman skrev 2025-05-18 00:50:06 följande:

Vadå folk kan inte läsa. Folk har olika synvinklar. Inget konstigt alls. 
    Det har ingenting med synvinklar att göra, att ni verkar tro det handlar om att killen inte vill slicka henne.
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv