• Anonym (Tjej)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

• Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv
  • klyban

Ni har ju ingen framtid framför er tillsammans, avsluta och gå vidare är det bästa rådet som existerar.
    Finns ingen som helst mening att fortsätta detta och med detta hindret som han ser det som.

Och det låter som kanske du har en psykopat emot dig, för vilken idiot helst borde fatta att sånt här beteende kommer man aldrig över.

Eller ja, det finns att lägga sig helt platt också, men det säger mig du inte tänker göra TS, för annars hade du inte startat tråden och istället bara accepterat.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Tasty)
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-15 22:26:49 följande:

Jag gillar inte heller att bli slickad , har aldrig gillat det. Gjorde det klart för min sambo redan första gången vi hade sex och han har inte försökt eller tjatat, är glad för det. Vet att det finns killar som tycker det är viktigt att få göra det men glad att min sambo är ok med att jag inte vill. 

Jag är däremot ok med att suga. Men jag har varit med killar förut , bland annat ett ex som smakade riktigt illa där nere (även om de tvättade sig) och då är det ju inte så kul att göra det. 

Nu brukar jag iförsej ?slarva? och tvätta med tvål iallafall även om man inte ska det .. Min barnmorska sa till och med nyligen att jag verkligen inte ska det, inte på grund av lukt utan på grund av torra slemhinnor som jag har pga amning. Så att TS ska tvätta med tvål som nån skrev är verkligen inget bra råd. 

Vet du, jag trodde också att jag inte gillade det, i måååånga år.
    Sen kom jag på att jag bara hade fått dåligt oralsex innan.

Så jag säger- prova i alla fall en gång med varje man, för det kan hända att du verkligen har missat nåt.
  • OlleSQ
    Anonym (m) skrev 2025-05-15 13:02:39 följande:

Och som vanligt på FL läggs allt ansvar på mannen, medan kvinnan porträtteras som felfri och oskyldig.

Ännu en smygbög? Är man 23 och inte klarar av att knulla en fullt normal fitta på en tjej som man valt att ha ett förhållande med så är det mannen det är fel på. Punkt.

• klyban
    Anonym (m) skrev 2025-05-15 13:02:39 följande:

Och som vanligt på FL läggs allt ansvar på mannen, medan kvinnan porträtteras som felfri och oskyldig.

Har killen inget ansvar över vad den säger till sin partner?
    Och vad är det som är felfritt och oskyldigt som TS sagt?

Sällan man ser så många tummar ned, men detta var ovanligt lågt av dig så inte förvånad alls.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Jag)
    OlleSQ skrev 2025-05-16 08:21:31 följande:

Ännu en smygbög? Är man 23 och inte klarar av att knulla en fullt normal fitta på en tjej som man valt att ha ett förhållande med så är det mannen det är fel på. Punkt.

Jo fast om han faktiskt är bög och blir äcklad på riktigt ska han ju inte behöva känna sig tvingad att ha sex eller göra andra saker.. Säger inte att TS tvingar honom alltså, det verkar hon inte göra.  Men jag tror absolut det bästa är att göra slut om sexet verkligen inte funkar utan att någon av dom behöver göra sånt som de mår dåligt av. 

Sen tycker jag att , bög eller inte så hade han kunnat säga det på ett bättre sätt att han inte vill, han hade inte behövt kalla det äckligt.

• OlleSQ
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-16 13:03:46 följande:

Jo fast om han faktiskt är bög och blir äcklad på riktigt ska han ju inte behöva känna sig tvingad att ha sex eller göra andra saker.. Säger inte att TS tvingar honom alltså, det verkar hon inte göra.  Men jag tror absolut det bästa är att göra slut om sexet verkligen inte funkar utan att någon av dom behöver göra sånt som de mår dåligt av. 

Sen tycker jag att , bög eller inte så hade han kunnat säga det på ett bättre sätt att han inte vill, han hade inte behövt kalla det äckligt.

Naturligtvis skall inte vara tvingad till det, men man kanske skall komma ut ur garderoben istället och inte lura nån stackars tjej. Men samtidigt går ju avsugningar bra av en tjej så det håller inte att denne skulle vara bög. Men (m) som jag svarade på verkar inte ha alla hästar hemma och man är väl lite "smygbög" om man inte uppskattar en normal fitta.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Tjej) skrev 2025-05-15 12:53:34 följande:
    Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

Seriöst? Det finns miljarder män därute i världen, och de flesta skulle nog avguda din snippa. Gör om, välj rätt man, det blir inte enklare än så.
  • Anonym (H)

Du kan ju inte tvinga honom om han inte är bekväm. Samma med att han inte kan tvinga dig att ge honom oralsex hela tiden. 
    Ni är inte kompatibla. Sök dig vidare, är mitt råd. 

• Ezmeraldah
    Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

"Helt enkelt inte gillar oralt"? Han vill inte heller röra hennes underliv med händerna eller ha samlag/penetrerande sex. Han vill att hon säger av honom men vill själv inte röra henne eller göra nånting. 

Hon har undersökt sig hos barnmorska och hon är frisk, har normalt ph-värde och har inte bakteriell vaginos. Och hon luktar inte Illa enligt barnmorskan.
    Anonym (456) skrev 2025-05-15 13:37:19 följande:

Jag förstår att du blir ledsen. Har du mer flytningar än normalt? Luktar de i så fall illa, som fisk? Du kan ha en bakteriell vaginos. Och under menscykeln så förändras pH-värdet, och det kan orsaka att det luktar. 

Hon har undersökt sig hos barnmorska och
    hon har inte bakteriell vaginos, inte svamp, inte illaluktande flytningar och inte mer flytningar än normalt. Och hon har ett normalt ph-värde. 

Det står inget om att TS kräver oralsex under mens men om hon gör det så kan du eventuellt ha rätt i att det kanske förekommer nån lukt då som han eventuellt ogillar. Så det är ju jättebra att du påpekar att man kan "lukta" under mens. De kanske kan prova att avstå sex under mens och se om sexlivet blir bättre. Bra input. 
    OlleSQ skrev 2025-05-16 13:09:21 följande:
    Naturligtvis skall inte vara tvingad till det, men man kanske skall komma ut ur garderoben istället och inte lura nån stackars tjej. Men samtidigt går ju avsugningar bra av en tjej så det håller inte att denne skulle vara bög. Men (m) som jag svarade på verkar inte ha alla hästar hemma och man är väl lite "smygbög" om man inte uppskattar en normal fitta.

Han kanske blundar och tänker på killar när hon suger av honom. 
    Anonym (kanske) skrev 2025-05-15 13:55:59 följande:
    Detta tror jag på. Man tilltalas inte av allas könsdoft även om den är frisk så att säga. Jag är kvinna - vissa mäns kön har luktat avtändande, andra tilltalande även om alla har tvättat sig helt bra. Så det är nog inte fel på någon av er, ni är bara inte riktigt kompatibla på den här fronten. 

Han behöver inte ha näsan i hennes underliv. Man måste inte ha oralsex. Han kan använda kondom och tvätta händerna efteråt. 
    KimLinnefeldt skrev 2025-05-15 14:22:42 följande:

Du kanske ändå skulle använda lite tvål där nere, så att du doftar blommigare.

Jag blev inte ihop med en tjej en gång, för att jag inte trivdes med hennes kroppsdoft. Handlar det inte om feromoner?

En annan tjej smakade så illa i underlivet att jag inte kunde fortsätta slicka. Det tog också slut. Hon var nog ren, men fel.

Mina fruar har smakat och doftat underbart.

Eller så kanske han kan tvätta händerna med nån blommig tvål så hon slipper parfymera sitt friska underliv. Det höll ju ändå inte med nån av dina fruar (antar jag eftersom du skriver om dem i dåtid). 
  • Ezmeraldah
    Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:

Inte alla är sexuellt kompatibla men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

Här är ingredienslistan till det du föreslår att TS ska spruta upp i underlivet som lösning på sina relationsproblem:

Ingredienser
    Aqua (Water), Cocoyl Proline, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Chamomilla Recutita Flower Water, Ethylhexylglycerin, Ethyl Lauroyl Arginate Laurate, Allantoin, Glycerin, Methylpropanediol, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Water, Citric Acid, Caprylyl glycol, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Polyquaternium-80, Pentylene Glycol, Dunaliella Salina Extract, Glyceryl Laurate, Lactose, Milk Protein, Bifida Ferment Lysate, Didecyldimonium Chloride, Parfum (Fragrance).
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv