• Anonym (Tjej)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

• Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv
  • Anonym (/*_*/)
    Ezmeraldah skrev 2025-05-18 00:40:31 följande:
    Läs tråden. Jag är inte din betjänt. 
    Du hittade, det finns ingen vilken gapar om det. 
  • Anonym (Jag)
    Agda90 skrev 2025-05-20 08:01:17 följande:
    Först och främst.- SLUTA OMDELBART MED ATT STÄLLA UPP PÅ SEX!

Sex är något som BÅDA ska njuta av. Varför ska du ge honom något (njutning) när han vägrar ge dig det och dessutom på ett väldigt fult sätt?

Antingen försöker du att göra något åt det - dialog om peoblemet där ni verkligen pratar och inte där han får komma undan med mumlande svar som "jag vet inte" eller "det är ingrt problem" eller liknande. 

Eller så gör du det som i min bok låter mer rätt - lämnar.

Men vad du än gör så sluta göra våld på dig själv genom att ställa upp på sådant som du inte vill.
    Som det är nu så måste ju nån av dom eller båda saker de inte vill (göra våld på sig själva). Jag ser nog ingen annan lösning än att göra slut.

Vet inte om dialog hjälper när det gäller sånt här, jag tror inte det.  Som kvinna har man tyvärr ibland haft sex  som man blir äcklad av av olika anledningar (inte nu utan för många många år sen, har tyvärr till och med haft det mot ersättning). Och gått med på saker för nån annans skull som man egentligen inte vill.. Så på ett sätt lider jag med både TS och killen, även om han kunde sagt det på ett mycket bättre sätt , inte säga att han blir äcklad. 

Tror som sagt inte alls att det är något fel på TS men jag tror inte han kan lära sig eller bli övertalad att inte tycka det är äckligt om det är så att han verkligen tycker det. 
    Och alla måste inte tända på kvinnliga underliv som några i tråden skriver. Han kan vara bög eller asexuell eller så tänder han inte på just henne längre och hon förtjänar någon som tänder på henne. Jag är helt säker på att hon kan hitta någon annan som gör det. 
  • Postman
    Ezmeraldah skrev 2025-05-20 05:55:00 följande:
    Han vill inte röra henne överhuvudtaget utan vill att hon enbart suger av honom. Det handlar inte om oralsex. Hon kräver inte oralsex. Folk skiter I att läsa innan de svarar. 

Förklara vad du menar innan du kastar ur dig mer skit om hur fel vi har. 
    Ezmeraldah skrev 2025-05-20 06:00:12 följande:
    På vilket sätt har hon gjort en felbedömning? För att han säger att han inte vill ta i henne för att hans fingrar luktar då? För att han måste avbryta samlag för att han blir äcklad? För att han vill att deras sexliv endast ska bestå av att hon suger av honom och han inte vidrör henne alls? För att hon undersökt sig hos gyn och gör sitt bästa för att vara ren och fräsch? För att hon pratar med honom.och försöker lösa problemet? Eller vad består felbedömningen i? Berätta det tack. 

Kastar ut skit? Vad är det för ton i din argumentation? Du verkar ta detta väldigt personligt. 

Vi har bara fått ta del av TS berättelse och syn på situationen, hälften av pusselbitarna och det gör att vi som läser drar olika slutsatser och kommer med olika synvinklar. Vi vet inte alla detaljer, hade hennes partner skrivit här skulle det kanske komma i en helt annan dager. 

• Postman
    Agda90 skrev 2025-05-20 07:42:25 följande:
    Alltså om en man stoppar sin kuk i en kvinnas fitta och slaknar, inte vill röra.vid hennes kön med händerna.... då drar man två slutsatser: 1)han tänder inte på henne. 2) han är bög.

Om du tycker att det är dumt får stå för dig.

Ja att insinuera att han måste vara bög är otroligt dumt. Det finns väldigt många andra anledningar innan man kommer till den förklaringsmodellen. Dessutom haltar berättelsen ordentligt eftersom vi har bara hennes historia att gå på. Kan ju vara så att många detaljer är utlämnade. 

Självklart så står jag för mina inlägg, konstigt vore annat.  

• Anonym (Felicia)
    Postman skrev 2025-05-20 11:32:22 följande:

Ja att insinuera att han måste vara bög är otroligt dumt. Det finns väldigt många andra anledningar innan man kommer till den förklaringsmodellen. Dessutom haltar berättelsen ordentligt eftersom vi har bara hennes historia att gå på. Kan ju vara så att många detaljer är utlämnade. 

Självklart så står jag för mina inlägg, konstigt vore annat.  

Ja, de hade ju ett bra sexliv i början, så att dra slutsatsen att partnen är bög är förhastat.

Att säga att man är just äcklad sin partners underliv är i mina ögon nästan detsamma som att säga att man inte vill vara ihop med den personen längre. Dessutom väldigt brutalt uttryckt.
  • Postman
    Anonym (Felicia) skrev 2025-05-20 12:14:43 följande:
    Ja, de hade ju ett bra sexliv i början, så att dra slutsatsen att partnen är bög är förhastat.

Att säga att man är just äcklad sin partners underliv är i mina ögon nästan detsamma som att säga att man inte vill vara ihop med den personen längre. Dessutom väldigt brutalt uttryckt.
    Oja håller med. Det är verkligen brutalt uttryckt. 
  • Anonym (......)

Han är väl bög. Du är så ung. Gör slut och hitta en man som vill göra allt med dig

• Hellishen

Hur ofta får du ta del av bådas perspektiv i en forumtråd då?

Går du alltid in för att ta motpartens parti och misstänkliggöra TS eller är det bara om det är en kvinna?

Postman skrev 2025-05-20 11:23:14 följande:
    Ezmeraldah skrev 2025-05-20 06:00:12 följande:
    På vilket sätt har hon gjort en felbedömning? För att han säger att han inte vill ta i henne för att hans fingrar luktar då? För att han måste avbryta samlag för att han blir äcklad? För att han vill att deras sexliv endast ska bestå av att hon suger av honom och han inte vidrör henne alls? För att hon undersökt sig hos gyn och gör sitt bästa för att vara ren och fräsch? För att hon pratar med honom.och försöker lösa problemet? Eller vad består felbedömningen i? Berätta det tack. 

Kastar ut skit? Vad är det för ton i din argumentation? Du verkar ta detta väldigt personligt. 

Vi har bara fått ta del av TS berättelse och syn på situationen, hälften av pusselbitarna och det gör att vi som läser drar olika slutsatser och kommer med olika synvinklar. Vi vet inte alla detaljer, hade hennes partner skrivit här skulle det kanske komma i en helt annan dager. 

• Anonym (Cv)

Inte ens TS är intresserad av sin egen tråd.

• Postman
    Hellishen skrev 2025-05-20 13:43:54 följande:

Hur ofta får du ta del av bådas perspektiv i en forumtråd då?

Går du alltid in för att ta motpartens parti och misstänkliggöra TS eller är det bara om det är en kvinna?

Det är extremt sällan man får bådas perspektiv, så är det ju. Nej jag går inte in för att ta motpartens parti eller för att misstänkliggöra. Jag försöker balansera min åsikt i någon form av objektivitet. Gillar man inte vad jag kommenterar så är det ju enkelt att hoppa över mina inlägg och inte ta dem så personligt.
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv