• Anonym (Tjej)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

• Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv
  • klyban
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 17:15:56 följande:
    Här är ingredienslistan till det du föreslår att TS ska spruta upp i underlivet som lösning på sina relationsproblem:

Ingredienser
    Aqua (Water), Cocoyl Proline, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Chamomilla Recutita Flower Water, Ethylhexylglycerin, Ethyl Lauroyl Arginate Laurate, Allantoin, Glycerin, Methylpropanediol, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Water, Citric Acid, Caprylyl glycol, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Polyquaternium-80, Pentylene Glycol, Dunaliella Salina Extract, Glyceryl Laurate, Lactose, Milk Protein, Bifida Ferment Lysate, Didecyldimonium Chloride, Parfum (Fragrance).

Det mesta ser rätt harmlöst ut, men ändå skulle inte rekommendera något sånt här ändå.

För det ser itne vackert ut med den listan, och om det existerar ett riktigt problem, så är det bättre lösa det med en permanent lösning, än dölja den bakom en massa saker.
    Och det som oroar det är just parfymen.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Ezmeraldah
    Anonym (456) skrev 2025-05-15 13:37:19 följande:

Jag förstår att du blir ledsen. Har du mer flytningar än normalt? Luktar de i så fall illa, som fisk? Du kan ha en bakteriell vaginos. Och under menscykeln så förändras pH-värdet, och det kan orsaka att det luktar. 

Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

www.bokus.com/lara-sig-lasa

Den här sidan beskriver rätt bra hur man kan lära sig läsa (om den förmågan faktiskt existerar). Ifall ni har värre lässvårigheter än vanligt eller helt enkelt inte gillar att läsa andras trådstarter. Men då ska man inte kräva att få svara i trådar heller. 

Jag gillar inte folk som svarar i trådar utan att läsa trådstarten (det ger mig inget). Somliga idioter gillar att svara i trådar och göra reklam för skitprodukter fast de kanske skiter totalt i att läsa vad de svarar på.

Inte alla är läskunniga, men om man är någorlunda normalfuntad brukar inte sälja fittparfymer till ungdomar.
  • Ezmeraldah
    klyban skrev 2025-05-16 17:27:30 följande:

Och det som oroar det är just parfymen.

Och alkoholen. Kloret. Glykolen. Och en hel del annat. Priset till exempel. Och det osmakliga i att försöka sälja produkter i det här sammanhanget. Det oroar mig. Och gör mig redigt förbannad.
  • Anonym (/*_*/)
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 17:31:57 följande:
    Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

www.bokus.com/lara-sig-lasa

Den här sidan beskriver rätt bra hur man kan lära sig läsa (om den förmågan faktiskt existerar). Ifall ni har värre lässvårigheter än vanligt eller helt enkelt inte gillar att läsa andras trådstarter. Men då ska man inte kräva att få svara i trådar heller. 

Jag gillar inte folk som svarar i trådar utan att läsa trådstarten (det ger mig inget). Somliga idioter gillar att svara i trådar och göra reklam för skitprodukter fast de kanske skiter totalt i att läsa vad de svarar på.

Inte alla är läskunniga, men om man är någorlunda normalfuntad brukar inte sälja fittparfymer till ungdomar.
    Om de inte kan läsa, varför tror du att de kan läsa din text? Hur ska de välja bok i den listan i länken? Ditt budskapet kan inte gå fram då.
  • klyban
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 17:36:15 följande:
    Och alkoholen. Kloret. Glykolen. Och en hel del annat. Priset till exempel. Och det osmakliga i att försöka sälja produkter i det här sammanhanget. Det oroar mig. Och gör mig redigt förbannad.

Säger inte emot det minsta, dock det tragiska är väl att det finns nog de som använder detta ofta.

Vad kostar det förresten?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Tldr)

Nu har jag bara läst trådstarten så jag kan ha missat något. 

Men alltså, tjejen, du måste lämna den här mannen. Sex ska vara roligt, skönt, avslappnat och härligt. Som ni har det mår du dåligt av att han ogillar ditt kön, och han mår säkert också dåligt för att han tvingar sig själv till sex som han inte trivs med. 

Du behöver göra slut så att du kan återupptäcka hur fint det kan vara med sex. En "normal" man älskar fitta. En ren, frisk mus ska på intet sätt avskräcka någon från att ha sex och de allra flesta män älskar både doften och smaken! Du förtjänar en sådan kille! 

Din kille å sin sida behöver en spark i baken att ta itu med sin aversion mot det kvinnliga underlivet. Han har trots allt (gissningsvis) kommit ur ett själv! Säger inte att han är dum som gör som han gör, han kan nog inte hjälpa att han känner som han känner. Men han behöver reda ut varför och vad han ska göra åt det. För det hindrar honom från att ha ett normalt sexliv och i förlängningen en vuxen kärleksrelation. Sen om det är att han kanske är asexuell, dras till män, eller behöver gå i KBT för att han har låst sig i sin föreställning om att fittor är äckliga, det får vara upp till honom. 

Stå på dig, ta upp det för diskussion, ryt ifrån så kanske budskapet går in och han kan jobba på sig själv och vara en bättre älskare till någon annan längre fram i livet. Du, hur som helst, förtjänar bättre!

• Ezmeraldah
    klyban skrev 2025-05-16 17:47:39 följande:

Säger inte emot det minsta, dock det tragiska är väl att det finns nog de som använder detta ofta.

Vad kostar det förresten?

Jag förstår att folk använder sånt. Jag är inte bättre själv (ska inte gå in på detaljer). Folk som tjänar pengar på det och dessutom gör reklam i såna här sammanhang är det som upprör mig. Samt det faktum att ingen efterfrågat tips mot dålig lukt i underlivet och ändå svämmar tråden över av tips om just detta. 

Vad produkterna kostar står nog på hemsidan. Eller så kan du fråga den anonyma användaren som kränger dessa. 
    Anonym (/*_*/) skrev 2025-05-16 17:43:10 följande:
    Om de inte kan läsa, varför tror du att de kan läsa din text? Hur ska de välja bok i den listan i länken? Ditt budskapet kan inte gå fram då.

Nej, men då anmäler man ju bara mig för att jag är så dum. Så kan man fortsätta gapa om hur äckliga fittor är och hur alla kvinnor tvingar män till sex.
  • Anonym (/*_*/)
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 18:03:22 följande:
    Nej, men då anmäler man ju bara mig för att jag är så dum.
    Hur kan de om de inte kan läsa?
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 18:03:22 följande:
    Så kan man fortsätta gapa om hur äckliga fittor är och hur alla kvinnor tvingar män till sex.
    Vem gapar om det? Visa.
  • Tom Araya
    Anonym (Tjej) skrev 2025-05-15 12:53:34 följande:
    Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

Han kanske är känsligt för kvinnans könsdoft och smak överhuvudtaget, eller så har han blivit bekväm med att kunna få utan att ge.

När det kommer så här tidigt i ett förhållande så tror jag att förhållandet går mot en säker död.

Det finns inga skäl för dig att dra ut på det, utan gör slut och satsa på en kille som tänder på hela dig och vill göra dig lycklig istället.
  • Anonym (A)

Min första tanke när jag läste ditt inlägg var som någon annan nämde om han gillar killar i smyg?

Sen så tycker jag inte att du ska vara tillsammans med den här killen, han trycker ner dig, får dig att må dåligt, får dig att tänka att det är något som är fel på dig när det är han som är problemet. Det är han som borde ta kontakt med någon och få hjälp varför han har svårt med sex, inte lägga det på dig! 

Tänk på att ni är i början av erat förhållande, vill du leva med den här killen resten av livet som han beter sig mot dig nu? Han kommer troligtvis bli värre med tiden. Du är värd så mycket bättre!

Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv