• Anonym (Tjej)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

• Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv
  • Anonym (456)

Jag förstår att du blir ledsen. Har du mer flytningar än normalt? Luktar de i så fall illa, som fisk? Du kan ha en bakteriell vaginos. Och under menscykeln så förändras pH-värdet, och det kan orsaka att det luktar. 

• Anonym (kanske)
    Anonym (Anna) skrev 2025-05-15 13:14:58 följande:

Ni är inte sexuellt kompatibla. 
    Kan bero på många saker.
    Men oavsett vad det beror på så avsluta relationen, den kommer sänka dig

Detta tror jag på. Man tilltalas inte av allas könsdoft även om den är frisk så att säga. Jag är kvinna - vissa mäns kön har luktat avtändande, andra tilltalande även om alla har tvättat sig helt bra. Så det är nog inte fel på någon av er, ni är bara inte riktigt kompatibla på den här fronten. 
  • Anonym (anonym (baddie))

Hejsan! 
    Jag tror att han kanske är stressad? eller att han bara har tappat lusten, eller känslor men att han inte vågar ta steget att avsluta. Man börjar oftast försöka hitta små fel på sin partner när det inte känns rätt, detta kanske är hans sätt att försöka att stöta bort dig, men tror det kan vara undermedvetet, att han inte gör det med mening. Gå hos en sex psykolog! Kanske? Eller testa att sluta ha sex med han i några veckor och se vad han gör? Kommer han ta första steget och vara intim med dig eller kommer han inte bry sig ett skit? We'll see helt enkelt! 
    Om han inte gör något, DUMPA HAN, tack. Finns så många snälla och bra män som hade avgudat fitta.

• KimLinnefeldt

Du kanske ändå skulle använda lite tvål där nere, så att du doftar blommigare.

Jag blev inte ihop med en tjej en gång, för att jag inte trivdes med hennes kroppsdoft. Handlar det inte om feromoner?

En annan tjej smakade så illa i underlivet att jag inte kunde fortsätta slicka. Det tog också slut. Hon var nog ren, men fel.

Mina fruar har smakat och doftat underbart.

• Anonym (xyz)

Det låter helskumt. Har du inte svamp så är säkert lukten precis som den ska vara -  och mig veterligen så ska den attrahera män. Tror naturen har gjort det så sinnrikt.  
    Om han har en bi- eller homosexuell sida så kan jag tänka mig att han nöjer sig med oralt och hoppar penetrerande. 

• Anonym (Tasty)

Näe, avsluta. 

För att sex ska hålla över livet kan man inte ens börja där ni är, du kommer ju att bli helt förstörd i så fall.

Min man älskar allt med mig och vill knappt att jag ska duscha för att han älskar min doft och smak.

• Anonym (Jo)
    Anonym (m) skrev 2025-05-15 13:02:39 följande:

Och som vanligt på FL läggs allt ansvar på mannen, medan kvinnan porträtteras som felfri och oskyldig.

Vad menar du att TS har gjort för fel menar du?
  • Anonym (behöver inte vara gay)

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

• Anonym (Anonym)

Jag instämmer med de flesta andra i den här tråden. Du behöver hitta en partner som älskar och uppskattar dig precis som du är. Han beter sig otroligt omanligt och omoget. Det låter ändå som att du verkligen ansträngt dig för honom, sexet och relationen. Och vad får du tillbaka.. nä.. lämna tycker jag. Du hittar nåt bättre Glad

• Anonym (Jag)
    Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

Jag gillar inte heller att bli slickad , har aldrig gillat det. Gjorde det klart för min sambo redan första gången vi hade sex och han har inte försökt eller tjatat, är glad för det. Vet att det finns killar som tycker det är viktigt att få göra det men glad att min sambo är ok med att jag inte vill. 

Jag är däremot ok med att suga. Men jag har varit med killar förut , bland annat ett ex som smakade riktigt illa där nere (även om de tvättade sig) och då är det ju inte så kul att göra det. 

Nu brukar jag iförsej ?slarva? och tvätta med tvål iallafall även om man inte ska det .. Min barnmorska sa till och med nyligen att jag verkligen inte ska det, inte på grund av lukt utan på grund av torra slemhinnor som jag har pga amning. Så att TS ska tvätta med tvål som nån skrev är verkligen inget bra råd. 

Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv