• Anonym (sexuelltfrustrerad)

Jag vill så gärna ha sex :(

Jag är en man på 38 år som längtar efter sex. Jag har inte haft sex på 15 år nu och jag har till och från försökt men jag har börjat tappa hoppet att det kommer att hända igen. Det är så jävla svårt som kille :/

Hur ska man hitta någon att ha sex med egentligen?

• Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(
  • Anonym (Ploi)

I vilka sammanhang träffar du nya människor idag? 

• Anonym (Ploi)

Varför har du slutat träffa de vänner som har fått barn? 

• Anonym (2)

Du kan ju försöka med fler och kanske med en annan typ än du vanligtvis söker dig till, kanske annan åldersgrupp tex. Har svårt att tänka mig att det inte finns någon som hade tackat ja

Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 08:14:31 följande:

I vilka sammanhang träffar du nya människor idag? 

Faktiskt inga :/ det blir mindre och mindre man träffar nytt folk med åldern. 
    Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 08:15:38 följande:

Man glider ifrån varandra, de som får barn får mindre tid och börjar leva för sina barn istället.
  • Anonym (L)

Förstår din frustration. Känner likadant fast jag har aldrig haft sex hittills fast jag är 42. Har varit när 2 ggr, när jag var 32 resp 38 men det blev inget i sista stund. Har dejtat en del men det har bara varit med dessa två som det lett någonstans alls. Jag får ägna mig åt mina fritidssysselsättningar istället utöver jobbet. Göra det jag kan av livet. Men jag känner ändå samma frustration och ibland även sorg över att aldrig lyckats träffa någon.

• Anonym (Ploi)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-28 16:18:12 följande:
    Faktiskt inga :/ det blir mindre och mindre man träffar nytt folk med åldern. 
    Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 08:15:38 följande:

Man glider ifrån varandra, de som får barn får mindre tid och börjar leva för sina barn istället.

Ok, då är det hög tid att du ger dig ut och träffar folk. Gå med i nån förening, börja dansa, gå en kurs. Du behöver ut och umgås så att du inte glömmer hur man gör. 

Trist med kompisarna. Ofta får man ändra typ av umgänge när man får barn. Jag minns när min kompis fick barn. Då kunde vi inte längre umgås på samma sätt längre utan jag följde med dem till lekplatsen, hjälpte till i trädgården eller var med barnen när hon lagade mat osv. Det blir en annan sorts häng. Mindre öl, mer rita med kritor.  Man behöver engagera sig i kompisarnas barn också. Komma ihåg deras födelsedagar och sånt. 

• Anonym (Sad emoji face)

Så du vill ha något som du inte ens strävar efter att få?

:(

Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 16:39:29 följande:

Ok, då är det hög tid att du ger dig ut och träffar folk. Gå med i nån förening, börja dansa, gå en kurs. Du behöver ut och umgås så att du inte glömmer hur man gör. 

Trist med kompisarna. Ofta får man ändra typ av umgänge när man får barn. Jag minns när min kompis fick barn. Då kunde vi inte längre umgås på samma sätt längre utan jag följde med dem till lekplatsen, hjälpte till i trädgården eller var med barnen när hon lagade mat osv. Det blir en annan sorts häng. Mindre öl, mer rita med kritor.  Man behöver engagera sig i kompisarnas barn också. Komma ihåg deras födelsedagar och sånt. 

Ja frågan är vart jag ska träffa folk någonstans? Just dans känns väldigt långt ifrån den jag är. Men annars är jag öppen.

Jag var aktiv i politiskt ungdomsförbund när jag var yngre (vilket var jävligt kul) men det ledde ju inte till något mer än när man var just där. Nu är jag inte så intresserad av politik längre så den linjen är borta.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (L) skrev 2025-06-28 16:37:22 följande:

Förstår din frustration. Känner likadant fast jag har aldrig haft sex hittills fast jag är 42. Har varit när 2 ggr, när jag var 32 resp 38 men det blev inget i sista stund. Har dejtat en del men det har bara varit med dessa två som det lett någonstans alls. Jag får ägna mig åt mina fritidssysselsättningar istället utöver jobbet. Göra det jag kan av livet. Men jag känner ändå samma frustration och ibland även sorg över att aldrig lyckats träffa någon.

Det låter tragiskt i mina öron. Vad beror det på att du aldrig har haft sex?
  • Anonym (Ploi)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-28 19:40:00 följande:
    Ja frågan är vart jag ska träffa folk någonstans? Just dans känns väldigt långt ifrån den jag är. Men annars är jag öppen.

Jag var aktiv i politiskt ungdomsförbund när jag var yngre (vilket var jävligt kul) men det ledde ju inte till något mer än när man var just där. Nu är jag inte så intresserad av politik längre så den linjen är borta.
    Bara börja någonstans. Du kommer med stor sannolikhet inte hitta rätt från början ändå. Kolla in studieförbundens utbud och välj två kurser. Något hantverk kanske? Stirra dig inte blind på att träffa många kvinnor i rätt ålder utan börja vänj dig vid att lära nya människor. 
Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(