• Anonym (sexuelltfrustrerad)

Jag vill så gärna ha sex :(

Jag är en man på 38 år som längtar efter sex. Jag har inte haft sex på 15 år nu och jag har till och från försökt men jag har börjat tappa hoppet att det kommer att hända igen. Det är så jävla svårt som kille :/

Hur ska man hitta någon att ha sex med egentligen?

• Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(
  • Anonym (Sad emoji face)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-16 20:31:24 följande:
    Jag vill så gärna ha sex :(

Jag är en man på 38 år som längtar efter sex. Jag har inte haft sex på 15 år nu och jag har till och från försökt men jag har börjat tappa hoppet att det kommer att hända igen. Det är så jävla svårt som kille :/

Hur ska man hitta någon att ha sex med egentligen?

:(
  • KimLinnefeldt

Det finns flera såna här trådar, jag tycker synd om dig.

Standardsvaret är nog att försöka få till en relation med någon kvinna, vänskapligt. Gå med i en sångkör, ett politiskt parti, hundklubben eller något annat sammanhang där man träffar folk.

Samtidigt kan du se över vem du är, att du har koll på personlig hygien, vikt och utstrålning. Snyggare kläder. Sträck på dig, tänk att du är en bra person, värd att älska. 

Var en bra person, intressera dig för andra, lyssna aktivt och ställ följdfrågor. Folk älskar att prata om världens medelpunkt - dem själva.

• jontebula

Varför inte åka till danmark där det är lagligt och få det överstökat bara ?

• Meddelande borttaget

Jag mår så jävla dåligt över det här :/ särskilt på helgerna.

Skulle göra vad som helst för att ha någon att kramas med.

• Anonym (A)
    KimLinnefeldt skrev 2025-06-17 12:54:42 följande:

Det finns flera såna här trådar, jag tycker synd om dig.

Standardsvaret är nog att försöka få till en relation med någon kvinna, vänskapligt. Gå med i en sångkör, ett politiskt parti, hundklubben eller något annat sammanhang där man träffar folk.

Samtidigt kan du se över vem du är, att du har koll på personlig hygien, vikt och utstrålning. Snyggare kläder. Sträck på dig, tänk att du är en bra person, värd att älska. 

Var en bra person, intressera dig för andra, lyssna aktivt och ställ följdfrågor. Folk älskar att prata om världens medelpunkt - dem själva.

Hoppas att ts tar till sig av dina tips och liknande tips som han fått i andra trådar han startat om samma ämne.
  • Anonym (M)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-27 20:56:59 följande:

Fast kramas är ju ngt helt annat än sex. Vad är det du önskar egentligen, en relation?
  • Anonym (M)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-06-17 00:45:11 följande:
    Finns inget osexigare än en dryg kortklippt miljöpartist feminist som är bitter för att ingen vill ligga med henne. 
    Hur kom du fram till den slutsatsen? Finns ingenting som överhuvudtaget pekar på att det inte är en skitsnygg puma med allt på plats i sitt liv som skrev. Lika väl det som vad du antar. Jag kan överhuvudtaget inte gissa ngt om dig. Ja, att du inte är så klipsk har du redan berättat men utöver det.
  • Anonym (Ploi)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-27 20:56:59 följande:

Har du ingen familj eller vänner som kramar dig? 

Vad är det du saknar egentligen? Nära relationer? 

Anonym (M) skrev 2025-06-28 07:10:48 följande:
    Fast kramas är ju ngt helt annat än sex. Vad är det du önskar egentligen, en relation?
    Båda. En relation där båda ingår är ju det bästa.
    Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 07:25:12 följande:

Har du ingen familj eller vänner som kramar dig? 

Vad är det du saknar egentligen? Nära relationer? 

Nej vi brukar inte kramas i min familj. Och jag har inga vänner längre, folk har flyttat och skaffat barn och allt sånt.

Jag saknar fysisk närhet. Kärlek. Ömhet.
Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(