KimLinnefeldt skrev 2025-06-28 20:15:07 följande:
Det låter tragiskt i mina öron. Vad beror det på att du aldrig har haft sex?
Jadu, säg det, tror det är många faktorer. I början var jag väldigt blyg och vågade inte flirta som man skulle och jag hade dålig koll på hur man fick kvinnor intresserade. Var 25 när jag lyckades gå ut med en tjej första gången. Det ledde ingenstans men det var i alla fall ett steg framåt. En tjej till en kompis sa att jag var jättesnäll, söt och rar men inte typen man blev kär i. Dröjde länge innan jag förstod innebörden och vågade mera. När jag var 32 träffade jag en tjej och vi sågs några gånger. Vi började hångla och jag var så överväldigad att jag bara kände att jag ville säga att det var första gången jag hånglat och att det var fantastiskt. Tyvärr ledde det till att hon inte ville ses igen. Hon var inte pigg på att behöva lära upp någon. Ungefär samma hände när jag var 38 och träffade en kvinna som var 42, ensamstående mamma. Det kändes jättebra till jag tror det var 6e dejten, vi hade en fin romantisk dejt och slutade med att vi lagade middag tillsammans hos mig. Blev nervöa när det hettade till sedan och sa att jag inte gjort detta förut. Då blev hon helt tyst och sedan sa hon att hon inte ville börja om med någon som inte börjat alls. Och att hon tyckte att hon var för gammal för att vara någons första. Det blev ett svårt uppbrott för båda tror jag. Sedan dess har jag träffat 2 kvinnor till på enstaka dejter men inget som känts rätt för någon av oss.