• Anonym (sexuelltfrustrerad)

Jag vill så gärna ha sex :(

Jag är en man på 38 år som längtar efter sex. Jag har inte haft sex på 15 år nu och jag har till och från försökt men jag har börjat tappa hoppet att det kommer att hända igen. Det är så jävla svårt som kille :/

Hur ska man hitta någon att ha sex med egentligen?

• Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(
  • Anonym (2)
    Anonym (L) skrev 2025-06-29 13:11:40 följande:
    Anonym (2) skrev 2025-06-29 10:49:10 följande:
    Om det är någon jag vill träffa på det sättet så hade jag ju tyckt om honom tillräckligt tänker jag. Det är väldigt ovanligt för mig. Hade nog provat ändå

Det var iofs trevligt att höra att jag kunnat få en ny chans. Men undrar fortfarande hur jag skulle agerat eller hur jag ska agera nästa gång för att minimera risken att bli avpolletterad.
    Då ska du väl agera precis som du gjorde bortsett från att avbryta akten för att säga det där
  • Anonym (L)
    Anonym (2) skrev 2025-06-29 13:30:30 följande:
    Då ska du väl agera precis som du gjorde bortsett från att avbryta akten för att säga det där
    Som jag frågade innan, skulle jag inte sagt något alls om det trots att det utan tvekan skulle framgå? Eller borde jag berättat det fast i ett tidigare skede? och hur tidigt ska man i så fall säga det?
  • Anonym (Tips från coachen)

Träffade en 32-årig kille som aldrig haft sex. Han var snäll men alldeles för osäker och opersonlig. Sa till honom i all välmening att han behöver tuffa till sig och våga söka kontakt med motsatt kön om han ville få till det. 

Sen finns det ju forum (dejtingappar) och hemsidor. Sedan är det viktigt hur man presenterar sig. Sköta hygienen, ha hela och rena kläder, vara fräsch och ha koll på ekonomin mm. Även vara intresserad av den andra personen och inte enbart prata om sig själv. Oavsett om det är en vän, KK eller partner. 

• Anonym (A)
    Jimmy75 skrev 2025-06-29 13:00:44 följande:

Något jag har lagt märke till i den här typen av trådar....inte bara om sex, utan för över huvud taget olika situationer där människor tycker att livet inte blev som de hade önskat....det är att de alla uttrycker en önskan om något annat och sedan beskriver olika hinder som de upplever stå i vägen för att få vad de vill ha.....men jag ser inte någon som är beredd att kliva utanför sin bekvämlighetszon. Grejen är den att om man gör som man alltid gjort kommer man få samma resultat som man alltid fått.

Det spelar ingen roll hur uthållig jag är, eller hur tidigt jag går upp.....så länge jag envisas med att bara vända mig västerut så kommer jag aldrig få uppleva en soluppgång.

Håller med, många verkar inte acceptera att det inte finns några genvägar. Man måste göra jobbet själv, även om det är tufft.
  • Anonym (2)
    Anonym (L) skrev 2025-06-29 13:53:54 följande:
    Som jag frågade innan, skulle jag inte sagt något alls om det trots att det utan tvekan skulle framgå? Eller borde jag berättat det fast i ett tidigare skede? och hur tidigt ska man i så fall säga det?
    Jag skulle satsa på att inte säga något alls och inte tänka att det kommer framgå
  • Anonym (Q)

Alltså, hade en 40 årig man sagt att han var oskuld hade jag blivit torr som fnöske. Så himla osexigt och avtändande. I bästa fall hade jag kunnat bli vän med honom men aldrig att jag skulle kunna ha en sexuell relation med en sån.

• Anonym (Bert)
    Anonym (Q) skrev 2025-06-29 15:08:14 följande:

Alltså, hade en 40 årig man sagt att han var oskuld hade jag blivit torr som fnöske. Så himla osexigt och avtändande. I bästa fall hade jag kunnat bli vän med honom men aldrig att jag skulle kunna ha en sexuell relation med en sån.

Synd om killen. Någon kvinna måste alltså ta första smällen.

Jag tänker mig att det vara rart att få vara den första, att inviga någon i kärlekens språk. 
  • Anonym (L)
    Anonym (2) skrev 2025-06-29 14:44:19 följande:
    Jag skulle satsa på att inte säga något alls och inte tänka att det kommer framgå
    Ok tack! Du tror inte hon kommer att undra varför det blir som det blir? I så fall behöver jag inte oroa mig för det om det är ett icke-problem. Kanske bara jag som oroat mig i onödan.
  • Anonym (Bert)

Hon hade haft sex många gånger, och jag också. Men när vi skulle ligga med varandra första gången så funkade ingenting. Jag blev impotent och hon fick fittkramp. 

Andra gången funkade det finfint.

Jag tycker att kvinnor som dissar oskulder är elaka.

• Anonym (U)
    Anonym (Q) skrev 2025-06-29 15:08:14 följande:

Jag håller inte med alls! Det finns alla chanser att första gången blir riktigt dålig och det kommer att sänka självförtroendet till kommande gånger. Klart han ska kunna säga att han är oskuld, det är ju bäst för bägge om båda vet förutsättningarna. Sedan ska han kanske inte säga det precis när de hamnar i säng men ser inte varföt han inte skulle kunna säga det efter några dejter när de börjat känna varandra och båda tycker det finns något att bygga vidare på.  Jag skulle inte vilja höra det när vi skulle ligga men jag hade velat veta innan. Och då hade jag kunnat hjälpa göra första gången för honom så bra som möjligt och det hade lagt upp inför kommande gånger om han har i alla fall lite sexuellt självförtroende. Det är inte det minsta konstigt om han är osäker där han är nu och det finns ingen chans i världen att han skulle kunna fejka.
Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(