Anonym (Hsjdkdk) skrev 2025-07-04 05:55:45 följande:
Uppdaterar inlägget *
måste tydligggöra, såhär står det på hotellets hemsida,
detta är vad han tycker inte är okej. Nu råkar min vän endast kunna gå på spa juste den dagen mellan 10-14.00. det här tycker han inte är ok i en relation. Jag är alltså respektlös enligt hans mening som inte visar förståelse för att detta är långt ifrån okej att gå på :).
Onsdag 16 juli är SUMMER CLUB tillbaka mer maxad än någonsin! Vi pratar dagsfest på Voltage Lounge, nattklubbsvibe på Locavore och DJs som bjuder på musik i världsklass (namnen håller vi på lite till?). Med main act både 13:00 på Voltage Lounge Pool Club och senare under kvällen på Locavore blir det en maxad dag från förmiddag långt in på småtimmarna. Som en dagsfestival när den är som bäst!
Champagnen är på kylning, solsängarna redo och DJs bokade. Boka en solsäng eller drinkbord och var säker på att få festens bästa plats!
Kan det vara så att han faktiskt vet vad det är för typ av tillställning? Jag har nämligen varit på samma hotell i Västerås och på deras summer club och det är väldigt mycket fulla, unga människor. Det är inte sitta på en solstol med en väninna och dricka ett fint glas vin, utan var ganska röjigt när jag var där. Det ska naturligtvis egentligen inte spela någon roll, men jag kan till viss del ändå förstå honom om han vet vad det är för typ av häng. Jag hade nog, av respekt och av erfarenhet, bokat en annan dag Eller försökt ta med min partner. Det är kul, det är det, men riktar sig mer till singel- folkmassan.