• Anonym (3 s o m e)

Om ett par raggar på dig..

Om du skulle bli raggad på av en person du tycker är trevlig och attraktiv och det visar sig lite senare att hen är i ett förhållande och att de är ute efter en tredje person i sängen. Skulle du följa med? I detta exempel hade du följt med den person som raggat på dig hem om hen varit "själv" så att säga. Men hur ställer du dig med att få med hens partner på köpet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om ett par raggar på dig..
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-07 05:32:34 följande:
    Har inga psykiska besvär. Det är du som projicerar för fullt. 
    Kom å ta en kaffe på café gapet imorn då kan jag visa dig lite goa bilder. Vet ju vart du bor nu så det borde inte va nå problem för dig. eller törs du inte?
  • Mayjel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-09-08 18:47:01 följande:
    Kom å ta en kaffe på café gapet imorn då kan jag visa dig lite goa bilder. Vet ju vart du bor nu så det borde inte va nå problem för dig. eller törs du inte?
    Jag är inte intresserad av trekanter, vilket jag redan påpekat flera gånger. Inte av några sådana bilder heller, varken riktiga bilder eller dina påhittade dito.
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:53:12 följande:
    Jag är inte intresserad av trekanter, vilket jag redan påpekat flera gånger. Inte av några sådana bilder heller, varken riktiga bilder eller dina påhittade dito.
    Lätt att vara kaxig å otrevlig bakom en skärm. Kom till kafét imprn ist.
  • Mayjel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-09-08 18:58:19 följande:
    Lätt att vara kaxig å otrevlig bakom en skärm. Kom till kafét imprn ist.
    Nej. Är varken intresserad av trekanter, påhittade bilder om trekanter eller otrevliga sjuka typer som förföljer en online.
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-09-08 19:04:42 följande:
    Sluta förstöra trådar med ditt dravel då din råttapa. Så slipper du sånna som mig sen. Och ja, jag har flera konton här så du kan anmäla hur mycket du vill.
    Jag har inte förstört forumet, det är du som gör detta med dina trakasserier, och nej, jag kommer att fortsätta skriva i vilka trådar jag vill och säga min åsikt. Ditt mobbande kommer inte att sätta stopp för min yttrandefrihet. 

Vill ni inte veta vad folk tycker i en fråga så föreslår jag att ni inte skapar såna frågetrådar istället. 
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-08 19:07:47 följande:
    Jag har inte förstört forumet, det är du som gör detta med dina trakasserier, och nej, jag kommer att fortsätta skriva i vilka trådar jag vill och säga min åsikt. Ditt mobbande kommer inte att sätta stopp för min yttrandefrihet. 

Vill ni inte veta vad folk tycker i en fråga så föreslår jag att ni inte skapar såna frågetrådar istället. 
    Och du får du dras med sånna som mig. Vi kommer ha mycket kul tillsammans. 
  • Mayjel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-09-08 19:10:55 följande:
    Och du får du dras med sånna som mig. Vi kommer ha mycket kul tillsammans. 
    Nej, det kommer vi inte.
  • Anonym (Hon)
    Mayjel skrev 2025-09-08 19:07:47 följande:

Sluta svara vidret Mayjel. Man vet inte vilka kryp det finns här, men av hans text att döma så är det nivån under avloppsledningar.
  • Mayjel
    Anonym (Hon) skrev 2025-09-08 19:14:31 följande:
    Sluta svara vidret Mayjel. Man vet inte vilka kryp det finns här, men av hans text att döma så är det nivån under avloppsledningar.
    Alltså, det är svårt att inte försvara sig när han hotar mig med "jag vet var du bor" och pratar om att mötas. För att göra vad? Bli attackerad och utsatt för våld i värsta fall. 

Jag förstår inte hur dessa sjuka människor kan tillåtas skriva här på forumet för som vanligt så lyser moderatorerna med sin frånvaro. Detta är allvarligt men som vanligt så får jag ingen hjälp?

Det enda jag gjort i tråden är att säga min åsikt om trekanter (och ja, den är negativ, likt de flesta som uttryckt sig i frågan) och för detta blir jag hotad och trakasserad i gensvar. Är detta rimligt?
  • Anonym (O)
    Mayjel skrev 2025-09-08 19:28:01 följande:
    Alltså, det är svårt att inte försvara sig när han hotar mig med "jag vet var du bor" och pratar om att mötas. För att göra vad? Bli attackerad och utsatt för våld i värsta fall. 

Jag förstår inte hur dessa sjuka människor kan tillåtas skriva här på forumet för som vanligt så lyser moderatorerna med sin frånvaro. Detta är allvarligt men som vanligt så får jag ingen hjälp?

Det enda jag gjort i tråden är att säga min åsikt om trekanter (och ja, den är negativ, likt de flesta som uttryckt sig i frågan) och för detta blir jag hotad och trakasserad i gensvar. Är detta rimligt?
    Varför inte bara lämna tråden om du känner dig förföljd, hotad, och allt annat?

Jag tycker att han som påstår han vet var du bor går för långt mot dig. Men du går också för långt och hugger rätt bra själv.

Tråden har sen länge slutat att handla om trekanter. Den handlar nu om två som älskar att munhuggas. Hade du inte älskat det hade du inte betett dig som du gör. 

När du bråkar med någon på gatan med någon okänd. Gissar att det hänt några gånger? Stannar du kvar fast någon skriker tillbaka eller börjar slåss bara för att hävda din rätt till yttrandefrihet då också? Ibland gör man mer rätt i att hellre fly än illa fäkta.
  • Mayjel
    Anonym (O) skrev 2025-09-08 19:45:24 följande:

Jag tycker att han som påstår han vet var du bor går för långt mot dig. Men du går också för långt och hugger rätt bra själv.

Tråden har sen länge slutat att handla om trekanter. Den handlar nu om två som älskar att munhuggas. Hade du inte älskat det hade du inte betett dig som du gör. 

När du bråkar med någon på gatan med någon okänd. Gissar att det hänt några gånger? Stannar du kvar fast någon skriker tillbaka eller börjar slåss bara för att hävda din rätt till yttrandefrihet då också? Ibland gör man mer rätt i att hellre fly än illa fäkta.
    Så när någon hotar och förföljer mig så ska jag bara ta detta och lägga mig ner på marken? Jag hade gärna slutat om moderatorerna skött sitt jobb och stängt av människan. Jag funderar på att gå till polisen med detta. Det har definitivt gått för långt. 

Och nej, hur kan du påstå något så befängt? Tror du på allvar at jag skulle njuta av att bli hotad? Hur kan du ens med att säga nåt så dumt. 

Nej, det har aldrig hänt eftersom folk i verkliga livet inte beter sig så som vissa sjuka typer gör här. 
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-09-08 20:21:39 följande:

polisen visst dom bryr sig säkert 😂 1. Jag har inte hotat, bara frågat om du vill ta en kaffe. Och att vi kommer ha mkt kul ihop i dessa forum framöver iom att du kmr fortsätta förstöra trådar och jag kommer påpeka detta. 

2. om ja nu hade hotat. Vem har jag hotat? en anonym satkärring? 

Du är ju dum på riktigt😂😂😂

Nej, det är jag inte. Och jag kommer fortsätta säga min åsikt, hur mycket du än hotar, trakasserar och förolämpar. 
  • Mayjel
    Anonym (O) skrev 2025-09-08 19:45:24 följande:
    En viktig detalj jag glömde nämna här är att det spelar ingen roll om jag går över till en annan tråd eftersom han förföljer mig dit också och det är inte meningen att jag ska behöva bli bortjagad från ett forum när det är en annan person som beter sig sjukt mot mig.

Varför ber du inte stalkern att lämna trådarna istället för mig? Varför skuldbelägga den person som blir utsatt? Väldigt märkligt.

Och jag har full rätt att tycka att trekanter är något ytligt och objektifierande, just eftersom det finns en del logik bakom mitt resonemang. 
  • Anonym (Missanonyym)

När jag råkade ut för det var det långt senate 2 månader men vi dejtade intensivt jag fick reda på att han var gift och att det var hans fru som hade sett mig och skickat fram honom. 

Både herr och fru var sjukligt narcissistiska och hade en massa störda manipulationslekar och sjuka kinks för sig. Blääh, men jag var ung och dum.

• Anonym (Hon)
    Mayjel skrev 2025-09-08 19:28:01 följande:

Hm. Jag skulle säga att det är ju så skadat gods så det är liksom inte alls värt att försvara något. Det är ju bara en hög smuts liksom, inget att bry sig om.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Om ett par raggar på dig..