Mayjel skrev 2025-09-08 19:28:01 följande:
Alltså, det är svårt att inte försvara sig när han hotar mig med "jag vet var du bor" och pratar om att mötas. För att göra vad? Bli attackerad och utsatt för våld i värsta fall. 

Jag förstår inte hur dessa sjuka människor kan tillåtas skriva här på forumet för som vanligt så lyser moderatorerna med sin frånvaro. Detta är allvarligt men som vanligt så får jag ingen hjälp?

Det enda jag gjort i tråden är att säga min åsikt om trekanter (och ja, den är negativ, likt de flesta som uttryckt sig i frågan) och för detta blir jag hotad och trakasserad i gensvar. Är detta rimligt?
Varför inte bara lämna tråden om du känner dig förföljd, hotad, och allt annat?
Jag tycker att han som påstår han vet var du bor går för långt mot dig. Men du går också för långt och hugger rätt bra själv.
Tråden har sen länge slutat att handla om trekanter. Den handlar nu om två som älskar att munhuggas. Hade du inte älskat det hade du inte betett dig som du gör. 
När du bråkar med någon på gatan med någon okänd. Gissar att det hänt några gånger? Stannar du kvar fast någon skriker tillbaka eller börjar slåss bara för att hävda din rätt till yttrandefrihet då också? Ibland gör man mer rätt i att hellre fly än illa fäkta.