Anonym (O) skrev 2025-09-07 01:58:44 följande:
Ja oj vilken förolämpning att båda i ett par tycker att du är het. Det behövs inget smink för att vara heller. Det finns säkert flera där ute som finner dig het.
De flesta brukar ta det som en komplimang även om det är nej tack.
Vilken trist uppfattning du fått om sex. Att man skulle vara omdömeslös för att man inte bara har sex som gift par. Är du frikyrklig eller kvinncel? Helt okej det med. Bara trist för din egen skull att ha en sån syn på andra människor. Tänk efter för sig själv var du kan ha fått den från, och försök att frigöra dig från det du blivit lärd av någon rigid människa som gillade att snacka ner andras leverne, bara en aning så att du kan göra saker du är nyfiken på själv men har blivit lärd att det är fel.
Även att sluta vara så nedlåtande mot andra tror jag skulle få dig att må bättre själv.
Frågan kommer nog inte heller bara sådär av att någon går fram helt plötsligt. Förmodligen har du snackat med den ena i paret och haft det trevligt en större del av kvällen. Precis som det går till när man träffar andra intressanta människor ute, oavsett om det leder till sex eller nya vänskaper.
Du förstår ingenting. Det handlar inte om mitt utseende utan om att bli sedd som ett ytligt objekt som ett par bara vill utnyttja och sen kasta bort. Varför i helvete skulle jag se något positivt i det??
Jag är ingen själlös leksak utan en
människa med känslor och komplexitet och man behandlar inte människor som menlösa kroppar, en bit kött, att utnyttja för stunden. Det är inte att respektera någon. Där har du den sanna nedlåtande attityden mot människor, att bara se dem som köttbitar att konsumera.
Finns sen inga "kvinncels" och nej, har aldrig varit religiös i någon bemärkelse. Det är är bara trötta fördomsfulla ickeargument från sexmissbrukande typer som inte förmår att se utanför sin egen missbruksbubbla. Inskränktheten kommer från er, inte från oss normala.
Nej, det är ni utnyttjare som har en trist människosyn med er objektifiering. Jag har en sund människosyn och skulle aldrig utnyttja någon på det där sättet, eller på något sätt alls.
Anonym (O) skrev 2025-09-07 02:07:02 följande:
Det finns fullt av så kallade vanliga människor som har trekanter och experimentellt sex. Även om sånt går lite periodvis.
Betydligt vanligare än att aldrig ha sex.
Nej, knappast. Om det hade varit så himla normalt så skulle det inte finnas speciella sexsidor för sånt. Så nej, det är inget som vanliga människor håller på med.