• Anonym (3 s o m e)

Om ett par raggar på dig..

Om du skulle bli raggad på av en person du tycker är trevlig och attraktiv och det visar sig lite senare att hen är i ett förhållande och att de är ute efter en tredje person i sängen. Skulle du följa med? I detta exempel hade du följt med den person som raggat på dig hem om hen varit "själv" så att säga. Men hur ställer du dig med att få med hens partner på köpet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om ett par raggar på dig..
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-04 18:56:41 följande:
    Den enda onormala här är ju uppenbarligen du, som fortsätter förolämpa mig och kränka, trots att du redan fått ett lika elakt inlägg borttaget så sent som i eftermiddags. 

Du är anmäld igen för personangrepp.

Men du får kalla alla andra massa skit? jag citerar dig: Det är inte trevligt att bli sedd som både lösaktig och omdömeslös, bara nedlåtande och vedervärdigt. Sen vittnar det också om en bottenlöst usel social kompetens..

som du brukar skriva i andra trådar: skapar man en tråd får man räkna med mothugg. Ditt tankesätt är patetiskt. Men visst jag kan ju anmäla dig också isåf.  

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-04 19:28:11 följande:
    Nej, det är som sagt inte okej att förolämpa andra medlemmar vilket du gjorde ännu en gång med ditt skitsnack och förtal om min person. Du är anmäld igen. 

Nej, jag håller mig inte borta från sexforum utan är där jag känner för att vara. Respektera de regler som finns istället, annars är det du som ska hålla dig borta.

Okej men om du är så sugen på att diskutera ämnet sakligt utan påhopp. Vad tycker en sån som du om vad kvinnorna säger i citaten i den här artikeln då? 

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/vuxenklubben-som-ett-lekland-for-vuxna/

• Mayjel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-09-06 08:50:09 följande:

Okej men om du är så sugen på att diskutera ämnet sakligt utan påhopp. Vad tycker en sån som du om vad kvinnorna säger i citaten i den här artikeln då? 

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/vuxenklubben-som-ett-lekland-for-vuxna/

Vad några få avvikande kvinnor tycker eller gör i sina sovrum har jag ingen åsikt om. Tänder inte på kvinnor så det spelar nada roll för mig. 

Några lösken till män med samma livsstil är dock inget jag någonsin skulle beblanda mig med. Där går gränsen. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Om ett par raggar på dig..