• Anonym (3 s o m e)

Om ett par raggar på dig..

Om du skulle bli raggad på av en person du tycker är trevlig och attraktiv och det visar sig lite senare att hen är i ett förhållande och att de är ute efter en tredje person i sängen. Skulle du följa med? I detta exempel hade du följt med den person som raggat på dig hem om hen varit "själv" så att säga. Men hur ställer du dig med att få med hens partner på köpet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om ett par raggar på dig..
  • Tobben

Jag har tackat ja flera ggr och oftast har det varit bra och skön stämning vilket resulterat i upprepade möten.
    Ett par lät till och frun träffa mig utan makens inblandning.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kalleballe)

Har hänt ett par ggr,

Dock med ofta samma resultat att mannen i fråga blir avundsjuk och stämningen försämras när jag sätter på kvinnan. 

Undviker det därför för att inte skapa trist stämning, även för min skull

• Anonym (Kille 25)
    Mayjel skrev 2025-09-04 12:53:15 följande:

Vilket oerhört barnsligt och puckat svar från ditt håll. 

Jag är ingen tant varken i utseende eller ålder. Är inte heller religiös och har aldrig varit, sicket bullshit.

Detta handlar inte heller om mig utan om hur man beter sig mot folk och detta förmår uppenbarligen inte sjuka typer som går fram på offentliga platser och ofredar kvinnor med såna grisiga förslag. Det är ett sjukt beteende och lika sjukt hänsynslöst. 

Ja för det var ju säkert det TS menade att två sjuka typer går fram till en kvinna hux flux på torget i stan mitt på ljusa dan och bjuder in till trekant. Du är så efter så man blir mörkrädd😂 

Hört talats om tinder eller ragga på krogen? El just ja, du var ju ingen slampa. Glöm att jag frågade. 
  • Meddelande borttaget
  • KimLinnefeldt
    Mayjel skrev 2025-09-04 01:20:28 följande:

Då hade jag inledningsvis blivit väldigt förvånad och till följd undrat varför de valde att ställa en sån fråga till just mig.

Jag klär mig anständigt, helt och rent, och sminkar mig aldrig. Är heller inte särskilt inbjudande, varken till kroppsspråk eller mimik.

Hade tagit det som en stor fet förolämpning om någon ändå skulle betrakta mig som nåt slags potentiell slampa som följer med främmande människor hem. Det är inte trevligt att bli sedd som både lösaktig och omdömeslös, bara nedlåtande och vedervärdigt. 

Sen vittnar det också om en bottenlöst usel social kompetens att ens gå fram och ställa en sån fråga till en främling på offentlig plats. Så jag hade dunstat rätt omgående, bara av den anledningen. 

Får mig att tänka på Groucho Marx: "Jag skulle aldrig vara med i en klubb som släpper in såna som mig!"
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hon)
    Mayjel skrev 2025-09-04 01:20:28 följande:

Då hade jag inledningsvis blivit väldigt förvånad och till följd undrat varför de valde att ställa en sån fråga till just mig.

Jag klär mig anständigt, helt och rent, och sminkar mig aldrig. Är heller inte särskilt inbjudande, varken till kroppsspråk eller mimik.

Det har inte med att ha nån sorts slampstil att göra, om det är så att du tror det. Jag är nog så långt ifrån det man kan komma, har ett klädintresse ja men mer business eller avslappnat trendigt. Inbjudande behöver man inte heller vara, bara vara social och gilla när det är trevligt.

Jag blir med förvånad men vissa verkar leva i nån slags porrfilms- eller swingervärld där man gärna följer med ett medelålders par för att unicorn-sexa loss. 

Det är extremt mycket vanligare att män kan tänka sig att vara ett pars extraperson efter vad jag hör från vänner och bekanta.
Svar på tråden Om ett par raggar på dig..