BIM Oktober 2025
Hej! 
Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️

Hej! 
Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️

Hej allihopa! 
Jag hoppar också in i oktobertråden. Har varit med i mååånga trådar men inte varit lika aktiv de senaste månaderna. Har varit en rejäl uppförsbacke och känts tufft när plus rullar in - även om jag gläds åt andra. Men det finns helt klart en tagg som sticks till. Avundsjukan. Längtan efter att själv få se pluset. 
Vi har inbokad fertilitetsutredning om några veckor och hoppas på att få snabb hjälp och kanske IVF (har PCO och endometrios) men det kommer säkert ta längre tid än man tänker sig. Känns bra att ta små steg i rätt riktning iallafall.
 Ser fram emot att fortsätta följa era resor och hoppas att det blir många plus, helst ett för var och en av oss ☺️
BIM-lista 
2/10 - Lily96
4/10 - Grönbär
7/10 - Rumpetrollet
8/10 - Lalvi 
8/10 - Skorpan

Hoppar in från september tråden, BIM på måndag, men utan symtom och ett negativt ¨testa tidigt¨-test så sent som imorse så är det dags att sikta in sig på oktober! Vi planerar syskon här med utomkvedshavandeskap och missfall som led till att jag gav upp och orkade inte med stressen så förra året satte jag in en p-stav och pausade bebis-stressen. Men nu är jag redo för stressen igen haha!
BIM-lista
2/10 - Lily96
4/10 - Grönbär
7/10 - Rumpetrollet
8/10 - Lalvi 
8/10 - Skorpan
14/10 - Annasandra 

Någon mer här inne som får eller känner någon som har fått ägglossningsstimulerande? I mitt fall är det letrozol. Hade gärna velat höra era erfarenheter isåfall 🥰

Även jag hoppar in här i tråden. Blir min andra riktiga cykel efter min MA i juli men lyckades iallafall hitta tydlig ägglossning förra månaden så känns som kroppen är återställd nu.
BIM-lista
2/10 - Lily96
4/10 - Grönbär
7/10 - Rumpetrollet
8/10 - Lalvi 
8/10 - Skorpan
12/10 - Valentines
14/10 - Annasandra 

2/10 - Lily96
4/10 - Grönbär
7/10 - Rumpetrollet
8/10 - Lalvi 
8/10 - Skorpan
12/10 - Valentines
14/10 - Annasandra 
14-17/10 Smulan

Jag hakar på här 😊
2/10 - Lily96
4/10 - Grönbär
7/10 - Rumpetrollet
8/10 - Lalvi 
8/10 - Skorpan

Någon mer här inne som får eller känner någon som har fått ägglossningsstimulerande? I mitt fall är det letrozol. Hade gärna velat höra era erfarenheter isåfall 🥰

Då var det även dags för mig att hoppa in här! 😊 Tredje försöket, andra barnet.
2/10 - Lily96
4/10 - Grönbär
5/10 - AnnieBeez
7/10 - Rumpetrollet
8/10 - Lalvi
8/10 - Skorpan
10/10 Zyprexa
12/10 - Valentines
14/10 - Annasandra
14-17/10 Smulan