BIM Oktober 2025
Hej! 
Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️

Hej! 
Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️

Hej, 
lade precis till denna grupp bland favoriter, då jag gärna följer er trots att jag inte försöker bli gravid för tillfälligt. 
Går just nu på min första kur provera, har en dag kvar. Sen ska jag vänta på avfallsmens. Därefter vänta 16 dagar och sedan ta ännu en kur provera. Ska upprepa detta fyra gånger. Under tiden ska jag också försöka gå ner i vikt då jag är överviktig. Jag har PCOS enligt ultraljud men enligt blodprov har jag inte det. (runt 20 folliklar på vänstra sidan).
Håller tummarna för er alla som försöker denna månad. 

Är det någon som har haft en nid-blödning någon gång och kan berätta om det? Jag misstänker att jag fick en idag - om nu inte min regelbundna mens plötsligt kommer 11 dagar förtidigt.. 😅

Är det någon som har haft en nid-blödning någon gång och kan berätta om det? Jag misstänker att jag fick en idag - om nu inte min regelbundna mens plötsligt kommer 11 dagar förtidigt.. 😅

Hej, 
jag har haft det en gång. Dock ledde det till ett supertidigt missfall några dagar senare den gången. Sedan hade en graviditet där jag inte hade någon blödning alls men så hade jag idag en ljusrosa flytning och fick också känslan att det kan vara en nidation. Framtiden får utvisa helt enkelt! 

Hej, 

jag har haft det en gång. Dock ledde det till ett supertidigt missfall några dagar senare den gången. Sedan hade en graviditet där jag inte hade någon blödning alls men så hade jag idag en ljusrosa flytning och fick också känslan att det kan vara en nidation. Framtiden får utvisa helt enkelt! 

Hej, 

Nej precis, nidblödning typ 6-7 dagar efter äl och sedan plussade jag kort efter och fick sedan missfallet i samband med BIM. Men eftersom jag hann plussa så vet jag att det inte var vanlig mens, det var även mer rikligt och hade mycket mer ont än normalt sett.
Jag fick mitt första barn för snart 8v men hade samlag förra veckan och nu tror jag att jag då kanske hade första ägglossningen sedan förlossningen. Så BIM eller ej vet jag inte men om det var ägglossning så bör jag få första mensen om knappt en vecka om jag inte blivit gravid igen, verkligen DIREKT. Vet inte exakt hur vi känner inför det i så fall om det skulle vara så men livet med lillan är verkligen helt underbart så tror egentligen syskon är välkommet men detta är ju otroligt tätt i så fall!

Hej alla, då var man tyvärr tillbaka i dessa trådar här på familjeliv igen..
Plussade i Augusti och var helt överlycklig, i söndags fick jag veta att hjärtat slutat slå i vecka 9+3 och idag har jag spenderat hela dagen på sjukhus för att få ut fostret :( 
Vet inte när min kropp är redo för ägglossning igen, kanske blir först i november så skriver inte upp mig på någon lista än med hoppar in och börjar följa er andra!