• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 00:32:55 följande:
    Ett bra bevis är hennes svar till dig. 

Hade de dejtat så hade hon inte sagt till dig att du kan ta honom om du är intresserad. Vad med det är det du inte förstår? 
    Vad är det som inte du förstår ?
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 22:53:58 följande:

Hon svarade såhär :Jag fattar inte ens hur du fått mitt nummer. Jag och ***** är inte ens ett par så du kan sluta skriva till mig på mina sociala medier! Jag vet inte ens vem du är!! Är du intresserad så varsågod. Vi har känt varandra sedan gymnasiet så ***** är ingen ny person för mig. De är bara läskigt att du skriver till mig. Mvh **** 

Jag svarade :Ditt nummer stod på din Instagram. Nähe men han sa att ni har träffats ett tag iaf så... Och jag vill inte ens veta ni har gjort eller inte men jag är inte direkt korkad kan räkna ut ändå vad ni har gjort.. ja ok sorry då tänkte bara att du ville veta om ni var tillsammans
    Hon svarade: 

Hon skrev igen : Jag hittade inte mitt nummer på Instagram. Men skitsamma, jag och ***** har inget mer mellan varandra än att vi är kompisar. Jag vet inte vad han sagt till dig. Och vi har inte gjort någon tillsammans bara så att du vet. Han är ledig så det är bara att slå till.

Jag svarade:

Jag svarade: Jaha ok men han hade kommenterat på ditt inlägg på fb i slutet av augusti (du hade lagt upp att du hade flyttat) han hade kommenterat: äntligen kommer vi bo närmare varandra ❤️ några dagar innan det hade han kontaktat mig på ett sexuellt och flörtigt sätt på messenger så jag trodde ni dejtade eller var tillsammans eftersom han hade kommenterat så på ditt inlägg. Ja ok jag visste inte om ni typ dejtade eller var typ kk eller nåt men förlåt iaf för att jag kontaktade dig.

Hon svarade:

Hon skrev igen : Det är lugnt, tycker bara att de är creepy att någon random kontaktar mig. ***** är jävligt speciell ska jag väl säga. Han gillar mig och kan ibland skriva saker som både låter flörtig och konstigt och han skriver ibland kommentarer som lätt kan misstolkas. Bra att veta. Han är snäll men ibland blir det fel

Jag svarade:

Jag svarade:Ok sorry iaf. Ok ja alltså jag har aldrig träffat honom vi har bara skrivit med varandra flera gånger. Han skrev till mig på snapchat i maj men sen blockade han mig där utan anledning, jag vet att han hade förhållande från typ december 2023-mars 2025 tror jag sen hade vi ingen kontakt i juni och juli och sen skrev han till mig i augusti på messenger. Jag vet inte om han har varit seriös med mig eller inte men han har sagt att han vill träffa mig och massor med andra sexuella saker.. vi pratade som sagt senast i torsdags på ett sexuellt sätt.. sen i måndags så skrev han att han kanske hade träffat en tjej där han bor typ men dom var inte tillsammans enligt honom och han sa inte att han inte ville träffa mig men han sa att det skulle bli svårt pga av hans jobb och för att vi bor långt från varandra jag bor i ******* och han bor ju i ******* nu. Jag ber om ursäkt iaf att jag kontaktade dig.

Sen var det slut på konversationen med henne.

TS, det här är inte okej. Låt dessa individer vara ifred. Stalka dem inte, varken på sociala medier eller irl. Hon uttrycker tydligt att hon upplever dig som obehaglig i det du gör. Det här kan leda till en polisanmälan. Lägg ner innan det går riktigt illa.
  • Anonym (Anonym)
    Lynx123 skrev 2025-10-04 08:19:35 följande:
    TS, det här är inte okej. Låt dessa individer vara ifred. Stalka dem inte, varken på sociala medier eller irl. Hon uttrycker tydligt att hon upplever dig som obehaglig i det du gör. Det här kan leda till en polisanmälan. Lägg ner innan det går riktigt illa.
    Men omg jag har inte skrivit nåt mer till henne. Och dessutom så hörde han av sig själv till mig igår på messenger och det är inte mitt problem att han hörde av sig 
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 09:06:17 följande:
    Men omg jag har inte skrivit nåt mer till henne. Och dessutom så hörde han av sig själv till mig igår på messenger och det är inte mitt problem att han hörde av sig 
    Du borde inte ha kontaktat henne i första taget men bra att du förstått att lägga ner. Låt dem båda vara nu. Det här är inte uppbyggande eller upplyftande för någon. Gör nu något roligt med din helg.
  • Anonym (Anonym)
    Lynx123 skrev 2025-10-04 09:15:46 följande:
    Du borde inte ha kontaktat henne i första taget men bra att du förstått att lägga ner. Låt dem båda vara nu. Det här är inte uppbyggande eller upplyftande för någon. Gör nu något roligt med din helg.
    Som sagt så är det han som valde att höra av sig till mig ännu en gång det var inte jag som skrev till honom utan han skrev till mig. Nä har ingen lust helgen är redan förstörd.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:54:23 följande:
    När man går in på hennes instagram så står det kontakta och när man trycker på det så står hennes telefonnummer dör inte mitt problem att hon har lagt ut det där 
    På Instagram? 

Var då? Får inte upp något där det står "kontakta"  
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:55:13 följande:
    Att du har svårt att tolka sociala koder, svårt att tolka skriven text och allmänt svårt med känslor. 
  • EpicF
    EpicF skrev 2025-10-04 11:19:57 följande:
    Att du har svårt att tolka sociala koder, svårt att tolka skriven text och allmänt svårt med känslor. 
    Det är det förstår. 
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:55:13 följande:

Finns inget jag inte förstår. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 09:06:17 följande:
    Du kan låta bli att svara. Du att det är du som blir sårad och ledsen.
  • Anonym (Hmmm..,,)

Nämnde han det du gjort till hans kompis när han messade dig?

Svar på tråden 💔💔💔