• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • Anonym (Anonym)

Jag antar att jag är en hopplös romantiker men jag vill alltid försöka se gott i människor och ge dom flera chanser och jag kanske är dum och naiv då får det vara så 

• EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:00:34 följande:
    Jag kanske bara förtjänar att bli utnyttjad och bli behandlad som skit och jag antar att jag låter honom göra det för jag tycker om honom en liten liten del av mig hoppas att han kanske ändrar sig och älskar mig på riktigt en dag det är väl därför jag väljer att svara när han hör av sig
    Då kan du inte vara förbannad på honom. 
  • Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:53:35 följande:
    Kommer aldrig blocka honom och kommer alltid svara om han hör av sig

Det är ju ditt val, men beklaga dig då inte om du råkar ut för något förutsägbart oönskat beteende från hans sida.

Om jag går ut i regnet utan paraply, trots att jag VET att det regnar och trots att det finns saker jag kan göra för att skydda mig, men bara skiter i dem, ja då får jag skylla mig själv att jag blir blöt också......eller det är regnets fel?

• Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 17:24:46 följande:

Och dessutom så är det mer vanligt än ovanligt nuförtiden att man börjar prata om intima saker och skickar bilder med någon man dejtar eller skriver med som allra flesta börjar prata om det efter bara några veckor eller månader men den finns väl vissa tråkmånsar som inte rör varandra eller pratar om sex förrän dom står vid altaret men skulle inte tro att det är så många personer...

Ånej, det är det verkligen inte.
    Det är ett tecken på gränslöshet och inget annat.

Aldrig hört talas om hur impopulära såna bilder är?

Sex är för de flesta inte aktuellt innan man träffas irl. Och slutligen så väntar nog i stort sett ingen längre tills efter bröllopet. Med undantag av djupt religiösa möjligtvis.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 23:45:58 följande:
    Inte mitt problem att hon lägger ut sitt telefonnummer på instagram och jo hon är svartsjuk och dom dejtar
    Du känns mer och mer obehaglig.

Var ser du ens ett uns av svartsjuka i det hon skrev?
    Vad finns öht att vara svartsjuk på?

Du är nog faktiskt den enda svartsjuka i detta, hoppas killen fått läsa allt du skrev. Då, om inte förr, har du nog hört från honom för sista gången.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:16:33 följande:

Jag punkt.fucking.hatar.män.och.deras.jävla.beteenden. 😤🤬

Eller så hänger du upp dig på fel män. Alternativt kontaktar dem dig då de inte känner till ditt stalkerbeteende.

Du blir ju lite galet besatt av varenda karl som dyker upp i ditt flöde.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 13:03:07 följande:
    Då kan du inte vara förbannad på honom. 
    Jo det kan jag visst vara 
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:45:24 följande:
    Han skrev bara : varför har du skrivit till **** ? 😥 Det är min bästa tjejkompis 😞 jag svarade: för att ni dejtar ? Och för att du skrev med mig när du började träffa henne. Han svarade : nej gud nej jag och **** är bara vänner vi har känt varandra sen skolan. Jag svarade Jaha,kul då..  sen skrev han så snälla skriv inte till **** förlåt om jag störde. Sen skrev vi inget mer igår
    Du kommer aldrig att höra av honom mer.
    När du skrev till henne släckte du det sista lilla hopp du hade om honom.

Antar att det har med dina diagnoser att göra, kan du inte få hjälp med att bolla dina tankar med personalen på ditt boende?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 13:12:30 följande:
    Du känns mer och mer obehaglig.

Var ser du ens ett uns av svartsjuka i det hon skrev?
    Vad finns öht att vara svartsjuk på?

Du är nog faktiskt den enda svartsjuka i detta, hoppas killen fått läsa allt du skrev. Då, om inte förr, har du nog hört från honom för sista gången.
    Får väl se. Jag är väldigt säker på att han hör av sig igen förr eller senare 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 13:15:39 följande:
    Du kommer aldrig att höra av honom mer.
    När du skrev till henne släckte du det sista lilla hopp du hade om honom.

Antar att det har med dina diagnoser att göra, kan du inte få hjälp med att bolla dina tankar med personalen på ditt boende?
    Nej du lilla gumman han kommer komma krypandes tillbaka till mig som han har gjort flera gånger förut för det är så han är, så fort det inte funkar med nya tjejen när hon lessnar på honom så kommer han söka tröst hos mig precis som han har gjort tidigare 
Svar på tråden 💔💔💔