• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 11:21:28 följande:
    Du kan låta bli att svara. Du att det är du som blir sårad och ledsen.
    Ja men jag vill ju prata med honom så jag kommer ha väldigt svårt att inte svara när och om han hör av sig...
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-10-04 12:07:24 följande:

Nämnde han det du gjort till hans kompis när han messade dig?

Ja hurså ?
  • Anonym (Anonym)

Förtillfället är jag förbannad på honom att han tror att han kan komma och gå till mig hur han vill när han har lust eller vill ha tröst eller saknar mig eller är kåt men jag kommer alltid svara om han hör av sig för jag tycker om honom . Begriper mig dock inte på honom, jag gillade hans selfie på TikTok igår och sen blev jag blockad där men han har inte blockat mig på fb . Han kan väl lika gärna blocka överallt om han nu inte vill ha nån som helst kontakt med mig..

• Anonym (Anonym)

Jag punkt.fucking.hatar.män.och.deras.jävla.beteenden. 😤🤬

• Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:15:36 följande:

Förtillfället är jag förbannad på honom att han tror att han kan komma och gå till mig hur han vill när han har lust eller vill ha tröst eller saknar mig eller är kåt men jag kommer alltid svara om han hör av sig för jag tycker om honom . Begriper mig dock inte på honom, jag gillade hans selfie på TikTok igår och sen blev jag blockad där men han har inte blockat mig på fb . Han kan väl lika gärna blocka överallt om han nu inte vill ha nån som helst kontakt med mig..

Men va fan? Du ser inte att du har någon möjlighet att påverka detta alls??? Nu har jag inte läst allt du skrivit, men det låter ju onekligen som att han inte har betett sig särskilt schysst mot dig....så lång är jag med. Men om du fortsätter svara varje gång han hör av sig och vara schysst eller vad du nu gör med hänvisning till att du tycker om honom (vilket i sig är obegripligt om han nu är ett sånt as) så skickar du ju signalen till honom att det är okej att behandla dig illa - Ja, han kanske är ett as, Ja, han kanske är trög eller obegriplig - men sluta godkänna det beteendet då. 
  • Anonym (Hmmm..,,)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:12:03 följande:
    Ja hurså ?
    Vad tyckte han om det? Förklarade han att det faktiskt är en kompis och att du gjorde fel och inte får göra nåt liknande igen?

Det borde han har gjort tycker jag.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:11:33 följande:
    Ja men jag vill ju prata med honom så jag kommer ha väldigt svårt att inte svara när och om han hör av sig...
    Du väljer att vara runkmaterial. Den ända som mår dåligt och skadas av detta är du. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:15:36 följande:

Du låter honom komma och gå som han vill. Det är inte honom du ska vara förbannad på utan dig själv. 

Han vet att du alltid svarar. Detta utnyttjar han. 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 11:19:15 följande:
    På Instagram? 

Var då? Får inte upp något där det står "kontakta"  
    Nähe men på hennes instagram står det : följ meddelande kontakta och trycker man på kontakta på hennes instagram så står hennes mail och telefonnummer 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:30:48 följande:
    Nähe men på hennes instagram står det : följ meddelande kontakta och trycker man på kontakta på hennes instagram så står hennes mail och telefonnummer 
    Ok. Jag får enbart upp följande och medelande på Instagram. Intefliken kontakta. 

Men det spelar ingen roll, för man kontaktar inte okända människor för att man är svartsjuk. Det är inte normalt och man kan faktiskt riskera att bli polisanmäld. 
Svar på tråden 💔💔💔