• Anonym (Långa jag)

Ni på dejtingappar, vilka längdkrav har ni?

Jag undrar om ni har några hårda krav som ni aldrig frångår och vad är dom i såna fall?

För kvinnor, ska männen bara vara längre än er (1 cm räcker), 5 cm längre, 10 cm längre eller är ni totalt obrydda och kan tänka er en "short king"?

För er män, hur mycket kortare än er måste kvinnor vara?

Jag själv är kvinna och lång och jag kan liksom inte komma ifrån att män bör vara minst 5 cm längre och om endast så lite längre än mig dessutom inte spinkig. Sen stör mina egna krav mig själv ibland för jag kan läsa någons profil och tycka personen är så "rätt" och så ser jag att längden inte räcker till.

• Svar på tråden Ni på dejtingappar, vilka längdkrav har ni?
  • Anonym (I tidernas begynnelse)
    Anonym (Rob) skrev 2025-11-13 13:08:39 följande:
    Så man får bara föredra mulliga och feta kroppshyddor?  

Iof, är ju redan 90% av alla kvinnor överviktiga idag enligt fettprocent så...
    Nej, men att föredra kroppar som har så pass liten fettprocent att reproduktionen ofta påverkas hos vuxna kvinnor är sjukt det med. Men, det är ju därför du aldrig hittar någon, eftersom du inte kan acceptera att kroppar förändras av tex graviditet. Och nej, nu pratar vi inte om kändiskvinnor med personliga tränare, dietister och kockar utan om normala, heltidsarbetande som inte kan lägga flera timmar om dagen på träning etc så kom inte dragandes med tex prinsessan Sofia som du gjort förut.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (I tidernas begynnelse) skrev 2025-11-13 09:21:04 följande:
    Tja, för dejting på internet iaf Skrattande

Född -76 så brukar bli kallad dinosaurie av barnen regelbundet Solig
    Haha, det har inte ens mina ungar kallat mig och då är jag ändå en tidig sextiotalist!

Min äldsta son och jag brukar uppfattas som syskon. Jättekul tycker jag, han är inte lika road även om han inte längre bryr sig.
    Det var värre (för honom) när sladdsyskonet kom och han togs för barnets pappa!
  • Anonym (Donna)

Du får föredra precis vad du vill, men du måste ju ändå inse att du lär få svårt att hitta någon.

Du är en kort man som inte sällan väljs bort pga det, som söker en mager kvinna som faktiskt enligt dig själv utgör en minoritet på 10%. 
    Så, vänj dig med att vara singel skulle jag säga.
  • Anonym (Patricia)

Nu ska vi se... Du har själv komplex för din längd då du är kort och så var vi väl överens om sedsn länge att du är den med osund syn på vikt då du dessutom har ätstörningar då dina åsikter om dig själv färgar av dig på kvinnorna du söker..

Kom inte och kasta sten i glashus här om vem som har skev syn på verkligheten. 

Sjas! Iväg tillbaka under stenen med dig
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Donna) skrev 2025-11-13 14:39:28 följande:
    Du får föredra precis vad du vill, men du måste ju ändå inse att du lär få svårt att hitta någon.

Du är en kort man som inte sällan väljs bort pga det, som söker en mager kvinna som faktiskt enligt dig själv utgör en minoritet på 10%. 
    Så, vänj dig med att vara singel skulle jag säga.
    Fel - han söker ätstörda kvinnor och därför är dom i minoritet 
  • mijau

Om jag fick välja så 10 cm längre minst, jag är 163. 

Men jag har haft förhållanden med killar som är lika långa som mig, det är liksom ingen dealbreaker.

• jontebula

Osäkra människor som sätter längdkrav, vad ska man göra åt sin längd liksom, trolla ?

• Anonym (Längre än jag)

Jag är 171.
    Han måste vara längre än jag,
    vara tydligt kraftigare och väga mer än mina 71 kg.

Ett önskemål för mig att mannen är längre också när jag har högklackat, alltså över 185, åtminstone minst 180.

Min nuvarande make är 182, hyfsat tränad, 95-97 kg.

Min allra bästa älskare hittills, som jag träffade nu i somras, är 193, bredaxlad, vältränad och väger 104 kg.
    Han är till kroppsformen, och på flera andra sätt, den läckraste och sexigaste man jag varit med hittills.
    Jag längtar reda till våren då vi ska träffas igen

• Anonym (H)

Jag har inga längdkrav. Är själv 178 cm. 

• Anonym (Kia)
    Anonym (Långa jag) skrev 2025-11-12 15:12:50 följande:
    Ni på dejtingappar, vilka längdkrav har ni?

Jag undrar om ni har några hårda krav som ni aldrig frångår och vad är dom i såna fall?

För kvinnor, ska männen bara vara längre än er (1 cm räcker), 5 cm längre, 10 cm längre eller är ni totalt obrydda och kan tänka er en "short king"?

För er män, hur mycket kortare än er måste kvinnor vara?

Jag själv är kvinna och lång och jag kan liksom inte komma ifrån att män bör vara minst 5 cm längre och om endast så lite längre än mig dessutom inte spinkig. Sen stör mina egna krav mig själv ibland för jag kan läsa någons profil och tycka personen är så "rätt" och så ser jag att längden inte räcker till.

Bryr mig inte om hans längd sålänge bra med pengar finns.
Svar på tråden Ni på dejtingappar, vilka längdkrav har ni?