Borde detta vara en varning?
Det ger ändå inte er rätten att uttrycka er nedlåtande på bästa internettroll-maner. Det är otäckt när folk gaddar ihop sig och för att sänka folk.
Vanligt vet jag väl inte, men det förekommer säkert. Människor kan bete sig lite hur som helst i känslomässiga och jobbiga situationer.
Vet du inte på ett ungefär vilka arbetskamrater din man har? Om det finns någon kvinna där som eventuellt är dålig på svenska språket tex.
Jag är smal, jag var ?fylligare? innan men rasade i vikt för ca 3 år sedan pga stress ångest osv. Men jag skulle inte se mig som ett benrangel, enligt min längd och vikt är jag underviktig men jag anser mig själv som normalt smal.. dock har jag fått höra av människor i min omgivning att jag är smal det är väl för de som ser mig ofta inte är vana att jag är smal.. jag vet inte faktiskt Oavsett om det är scam eller hittepå om otrohet så är de inte ok att skriva så. Jag har redan problem med min självkänsla innan jag ens fick meddelandet.
Trolleritroll.
Varför inte jävlas lite. Lägg upp en bild på story. En bild på er båda med stora leenden och kärleksfullt. Framför er en stor kaloririk pizza. Kommentar som bäddar mjukt, snart inte bara pizza i magen, här bakas/gräddas det. Insinuera att du vill upp i vikt och snart gravid.
Eller skriv jag har blivit kallad benrangel (av en idiot) så nu deffar jag med pizza.
Hur som lägg ut något som lockbete. Bäst med bild på er båda som tokköra. Blir det inte livat med SMS då så släpp det.
Intressant att se om du får något svar. Då vet du åtminstone med säkerhet om det är sant eller inte, eftersom personen antydde att du skulle få bevis.
Personligen tror jag att det är scam. De blir tyvärr bara allt skickligare med tide. Jag förstår dig dock att du kan behöva någon form av avslut eftersom din tillit redan var dålig innan. Antar att du haft en magkänsla? Då är det nog svårare när något sådant dyker upp, Men logiskt sett borde han inte hunnit inleda en relation till en annan kvinna på så kort tid?
Om han betett sig annorlunda, eller du har någon historia av tillits brist kan också skapa denna känsla. Hoppas allt ordnar sig till det bästa, och att meddelandet bara var fejk.
Det kan tyvärr vara någon intresserad som vill förstöra, men den dåliga svenskan talar mer åt att det handlar om en scam.
Håller med dig, skulle fått något svar då jag inte fått det och det gått 2 dagar så får jag gå vidare! Att älta och stressa utan bevis är inte värt att förstöra sin hälsa för.