• Anonym (Dejten)

Killens reaktion efter

Dejtar en kille som jag har väldigt bra sexuellt med. Vi har det bra på andra sätt också. 

Men han har berättat att efter sex och orgasm har han svårt vara nära fysiskt. Att han då bara behöver umgås.

Alltså att det blir jobbigt ett tag efter sex och orgasm med tex kramar.

Är det någon här som känner igen sig och kan förklara mer?

• Svar på tråden Killens reaktion efter
  • Tecum

Känner inte alls igen det, efter sex vill jag gärna gosa och vara nära. Är väl snarare kvinnor som vill upp direkt i så fall.

• Anonym (Alice)
    Tecum skrev 2025-12-10 17:51:07 följande:

Är väl snarare kvinnor som vill upp direkt i så fall.

Vad baserar du det på?
  • Anonym (Tjej)

Ja så är det ju. Man vill ju bara vända sig om och sova

• Tecum
    Anonym (Alice) skrev 2025-12-10 17:58:00 följande:
    Vad baserar du det på?
    Erfarenhet. Men jag tror inte det är vanligt hos tjejer heller, även om #23 verkar vara den typen.
  • Dardi007skane
    Anonym (Tjej) skrev 2025-12-10 18:02:15 följande:

Ja så är det ju. Man vill ju bara vända sig om och sova

hahah ja det stämmer 
  • Anonym (Alice)
    Tecum skrev 2025-12-10 18:35:38 följande:
    Erfarenhet. Men jag tror inte det är vanligt hos tjejer heller, även om #23 verkar vara den typen.
    Erfarenhet från vad? Du är ju en gift äldre man. Så mycket lär du inte knullat i dina dagar att du har nån erfarenhet att luta dig mot.
  • Tecum
    Anonym (Alice) skrev 2025-12-10 19:06:07 följande:
    Erfarenhet från vad? Du är ju en gift äldre man. Så mycket lär du inte knullat i dina dagar att du har nån erfarenhet att luta dig mot.
    Varför så störd, trampade jag på en öm tå? Människor är olika, svårare är det inte.
  • Anonym (Alice)
    Tecum skrev 2025-12-10 19:54:50 följande:
    Varför så störd, trampade jag på en öm tå? Människor är olika, svårare är det inte.
    Ja! Det stör mig att du försöker vända på det och sedan hänvisar till din erfarenhet. Skrattretande. Är dock inte förvånad. Som vanligt vill du bara ge kvinnor en känga.
  • Tecum
    Anonym (Alice) skrev 2025-12-10 20:08:25 följande:
    Ja! Det stör mig att du försöker vända på det och sedan hänvisar till din erfarenhet. Skrattretande. Är dock inte förvånad. Som vanligt vill du bara ge kvinnor en känga.
    Jaha. Vad är din åsikt i sakfrågan då, då min tydligen inte är värd något?
  • Anonym (Alice)
    Tecum skrev 2025-12-10 20:36:28 följande:
    Jaha. Vad är din åsikt i sakfrågan då, då min tydligen inte är värd något?
    Precis, din åsikt om att det är kvinnor som gör det är inte värd något, eftersom du inte kan backa upp den.
Svar på tråden Killens reaktion efter