Mannen gömmer mina saker
Min man brukar gömma mina saker på skoj så som telefon innan man ska sova, mina öronproppar, mitt choklad jag köpt kvällen innan inför helgen. Ja typ allt.
Min man brukar gömma mina saker på skoj så som telefon innan man ska sova, mina öronproppar, mitt choklad jag köpt kvällen innan inför helgen. Ja typ allt.
Skrev sen ett sms med detta
"Detta är inte första gången du gör så här. Och jag ber dig nu att sluta med detta!! På riktigt! Det är inte OK och absolut inte roligt!
Det är förmodligen passiv aggressivitet. Han är arg för något men vågar inte säga det. Det blir elaka skämt av det.
Han får gå till någon samtalsterapeut där han får verktyg att lära sig uttrycka sin vilja och sina behov.
Han låter som ett barn som tycker hen är skitrolig när alla andra bara är irriterade och säger åt hen att sluta.
Han låter som ett litet bran.
Ja nej, detta har gått för långt..
Fattar han inte fast du blivit rejält förbannad en gång så är det bara dumpa. nått är ju uppenbart fel.. Jag hade blivit tokig.
men det kanske finns en anledning till att jag lever ensam också.
Han tycker han är rolig men han gör så egentligen för att han behöver uppmärksamhet som ett barn. Omogen person.
Skrev sen ett sms med detta
"Detta är inte första gången du gör så här. Och jag ber dig nu att sluta med detta!! På riktigt! Det är inte OK och absolut inte roligt!