• Anonym (Daniel)

Hon är arg

När min sambo sover så ligger jämte och kollar på porr, Ibland hör hon ljudet från porren eller hör näst jag stönar Och hon blir då förbannad. Jag har väckt henne några gånger då jag vill att hon runkar av mig och hon blir även då förbannad. 

Vad är det för fel? Hon borde vara glad att jag inte är otrogen. Hon gnäller även annars att jag ofta hane handen innanför
    kalsongerna

• Svar på tråden Hon är arg
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (A) skrev 2026-02-16 20:38:36 följande:
    Hon är knappast intresserad.
    Det har du ingen aning om
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-16 21:23:53 följande:
    För det första skulle jag inte välja att vara otrogen mot min man.

För det andra:

Skulle jag välja en egoistisk pojkspoling som saknar förmågan att tillfredställa en kvinna och tänker bara på sig sjålv?
    Tror inte det grabben.
    Nej, du är feg!

Jag kan vara generös att låta sig komma.Pojkspoling? Hur gamma är du egentligen? Du vet att jag är vuxen?
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-16 21:26:29 följande:
    Han behandlar mig med respekt och älskar mig.
    Det gör jag med min sambo också
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Iqfiskmås) skrev 2026-02-15 18:05:03 följande:

Om din partner sover så får du runka på toaletten. 
    Man väcker inte sin partner för att bli avrunkad. 
    Sen har man inte ljud när andra sover.

Hon är inte din madrass.

Trolltråd säkert. Men ja alltså jag skulle bli förbannad även om min partner bara kollade på vanlig film i sängen med högt ljud på så att jag vaknade när jag sover. 

Han får väl gå till ett annat rum bara. Bor de i en etta eller har barn får han gå in på toaletten 

• Anonym (Otrevligt)

Vad glad jag blir att jag aldrig haft en kille som dig.
    Så himla otrevligt och äckligt. Helt respektlöst av dig.

• Anonym (Daniel)
    Anonym (Johanna) skrev 2026-02-17 03:30:39 följande:

Trolltråd säkert. Men ja alltså jag skulle bli förbannad även om min partner bara kollade på vanlig film i sängen med högt ljud på så att jag vaknade när jag sover. 

Han får väl gå till ett annat rum bara. Bor de i en etta eller har barn får han gå in på toaletten 

Hoppas din partner dumpar dig då
  • Anonym (Hs)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-17 00:55:59 följande:
    Varför ska jag göra allt detaljerat, är du ute efter att runka till något?
    Är inte man så varför skulle jag runka till det. Nämn istället något du gör för henne för än sålänge pratas det bara om dig och din njutning eller just det du gör väl inget skönt för henne så därför vill du inte berätta
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (Hs) skrev 2026-02-17 09:15:29 följande:
    Är inte man så varför skulle jag runka till det. Nämn istället något du gör för henne för än sålänge pratas det bara om dig och din njutning eller just det du gör väl inget skönt för henne så därför vill du inte berätta
    Jag knullar henne 
  • Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-17 01:01:15 följande:
    Nej, du är feg!

Jag kan vara generös att låta sig komma.Pojkspoling? Hur gamma är du egentligen? Du vet att jag är vuxen?
    Du skrev någonstans att du är 20. Det är en ålder när man TROR att man är vuxen och kan och vet allt. I verkligheten är man inte torr bakom öronen och kan och vet väldigt lite. 

"Generös och LÅTA mig komma" 
    Du tror att du är bra på sex men det är du inte. 
  • Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-17 01:01:15 följande:
    Nej, du är feg!

Feg?
    Dör en smula av skratt här. 

Hoppas att du växer upp en dag flr nu är du varken man, vet  vad att älska är eller respekt och saknar kunskap u vad bra sex är för något.
Svar på tråden Hon är arg