• Anonym (Daniel)

Hon är arg

När min sambo sover så ligger jämte och kollar på porr, Ibland hör hon ljudet från porren eller hör näst jag stönar Och hon blir då förbannad. Jag har väckt henne några gånger då jag vill att hon runkar av mig och hon blir även då förbannad. 

Vad är det för fel? Hon borde vara glad att jag inte är otrogen. Hon gnäller även annars att jag ofta hane handen innanför
    kalsongerna

• Svar på tråden Hon är arg
  • Agda90

Daniel, Daniel, Daniel, du är en omogen ursäkt till man som har noll förståelse för partnerskap, kärlek och respekt. 
    Din sambo är inte din madrass eller handtralla utförare. 

Väx upp lille pojk!

• Anonym (Daniel)
    Queen81 skrev 2026-02-16 08:31:29 följande:
    Jag snackar inte skit. Om du nu är seriös så kan jag meddela dig att din flickvän inte är din att använda när DU känner för det. Hon har NOLL skyldigheter att tillfredsställa dig. Och när du vill kolla på porr och runka får du göra det utan att väcka din sovande flickvän.
    Klart att hon ska vara där när jag behöver det. Kanske inte varje gång men nästan. Jag väcker henne när jag vill och hon ska vara glad att hon får äran att runka av mig
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-16 08:40:51 följande:

Daniel, Daniel, Daniel, du är en omogen ursäkt till man som har noll förståelse för partnerskap, kärlek och respekt. 
    Din sambo är inte din madrass eller handtralla utförare. 

Väx upp lille pojk!

Jag är inte omogen, utan en mogen man. klart att hon inte bara är min handtralla och madrass men mestadels så är hon det. 

Jag ska bli 20, så jag är ingen pojk utan en man

• Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-16 09:12:05 följande:

Jag är inte omogen, utan en mogen man. klart att hon inte bara är min handtralla och madrass men mestadels så är hon det. 

Jag ska bli 20, så jag är ingen pojk utan en man

Ja när man är 20 så tror man att man är.vuxen, kan och vet allt. Du är inte torr bakom öronen och vet inte vad som krävs för ett fungerande och kärleksfullt förhållande. 

Om detta är en riktig tråd så kan jag bara säga att det är riktigt tråkigt att du inte har fått lära dig hur ett förhållande vårdas och hur man tar hand om sin partner. 

Din sambo kommer att tröttna och dra.
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-16 09:23:35 följande:
    Ja när man är 20 så tror man att man är.vuxen, kan och vet allt. Du är inte torr bakom öronen och vet inte vad som krävs för ett fungerande och kärleksfullt förhållande. 

Om detta är en riktig tråd så kan jag bara säga att det är riktigt tråkigt att du inte har fått lära dig hur ett förhållande vårdas och hur man tar hand om sin partner. 

Din sambo kommer att tröttna och dra.
    Men oj, nu dömer du mig lite väl hårt. Jag är vuxen och torr bakom öronen. Du verkar gammal? Jag ger en presenter mm också. Men hon behöver följa
    mina behov också och allt med sex mm är viktigt för
    mig
  • Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-16 09:39:49 följande:
    Men oj, nu dömer du mig lite väl hårt. Jag är vuxen och torr bakom öronen. Du verkar gammal? Jag ger en presenter mm också. Men hon behöver följa
    mina behov också och allt med sex mm är viktigt för
    mig
    Gammal i gamet ja! Erfaren, ja!

Sex i ett förhållande ska vara tillfredställande för båda. Båda ska ge och ta. Båda ska känna sig sedda och älskade. 

Om din partner blir sur för att du väcker henne mitt i natten då gör DU fel! 

Du skriver om dina behov endast. Hennes behov då? Vad gör du för henne, rent sexuellt? 

Hade min man betett sig så porrskadat som du gör hade jag lämnat honom för längesedan. Det du gör är så omoget!
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-16 11:26:54 följande:
    Gammal i gamet ja! Erfaren, ja!

Sex i ett förhållande ska vara tillfredställande för båda. Båda ska ge och ta. Båda ska känna sig sedda och älskade. 

Om din partner blir sur för att du väcker henne mitt i natten då gör DU fel! 

Du skriver om dina behov endast. Hennes behov då? Vad gör du för henne, rent sexuellt? 

Hade min man betett sig så porrskadat som du gör hade jag lämnat honom för längesedan. Det du gör är så omoget!
    Verkar som din man inte är en man.

När vi har sex, visst jag göra hennes önskemål
    men när jag har kommit så är det över och färdigt. Spelar ingen roll om hon har kommit eller hur lång tid eller hurt kort det har varit.
  • Anonym (12345)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-16 15:22:05 följande:

men när jag har kommit så är det över och färdigt. Spelar ingen roll om hon har kommit eller hur lång tid eller hurt kort det har varit.
    Känner du likadant när det är du som är tjejen och ligger med dina 2 väninnors pojkvänner? När dom har kommit så är det över och din njutning spelar då ingen roll längre, även om sexet bara pågick några sekunder?

Du vet, killarna som du skrev om i din andra tråd, www.familjeliv.se/forum/thread/83652189-legat-med-2-av-mina-vanners-killar
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (12345) skrev 2026-02-16 15:32:16 följande:
    Känner du likadant när det är du som är tjejen och ligger med dina 2 väninnors pojkvänner? När dom har kommit så är det över och din njutning spelar då ingen roll längre, även om sexet bara pågick några sekunder?

Du vet, killarna som du skrev om i din andra tråd, www.familjeliv.se/forum/thread/83652189-legat-med-2-av-mina-vanners-killar
    Jäkla pajas, du har fel.
  • Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-16 15:22:05 följande:

Aha, du är alltså skitkass i sängen. 
Svar på tråden Hon är arg