• Anonym (Daniel)

Hon är arg

När min sambo sover så ligger jämte och kollar på porr, Ibland hör hon ljudet från porren eller hör näst jag stönar Och hon blir då förbannad. Jag har väckt henne några gånger då jag vill att hon runkar av mig och hon blir även då förbannad. 

Vad är det för fel? Hon borde vara glad att jag inte är otrogen. Hon gnäller även annars att jag ofta hane handen innanför
    kalsongerna

• Svar på tråden Hon är arg
  • Anonym (A)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-15 22:03:20 följande:
    Att det är tråkigt att kvinnor inte vet sin plats
    😁🤣
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (A) skrev 2026-02-15 22:08:20 följande:
    Anade nästan det.
    Personen ljuger
  • Anonym (Trött tjej)

Ja jag är arg Danne, jag är jävligt arg. Har sagt till dig tusen gånger att du måste söka hjälp. Det är inte ditt fel att du blir så till dig att du kommer på fyra sekunder. Men att du sedan ska kompensera det med att runka när jag ska sova, det gör mig så jäkla less. Jag vill sova! Om du hade kunnat tillfredsställa mig hade det väl varit en sak. men de där små ynkliga "jucken" med den lilla masken du har mellan benen, nä, då sover jag hellre.

• Anonym (Daniel)
    Anonym (Trött tjej) skrev 2026-02-15 22:49:13 följande:

Ja jag är arg Danne, jag är jävligt arg. Har sagt till dig tusen gånger att du måste söka hjälp. Det är inte ditt fel att du blir så till dig att du kommer på fyra sekunder. Men att du sedan ska kompensera det med att runka när jag ska sova, det gör mig så jäkla less. Jag vill sova! Om du hade kunnat tillfredsställa mig hade det väl varit en sak. men de där små ynkliga "jucken" med den lilla masken du har mellan benen, nä, då sover jag hellre.

Bra försök, hade du vart min snövitaste du att jag har en stor 
  • Anonym (Trött tjej)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-15 22:51:18 följande:
    Bra försök, hade du vart min snövitaste du att jag har en stor 
    Förlåt gubben, men den är verkligen inte det. Och du vet inte vad du ska göra med den heller. Dina polare däremot, mums. Men du, nu ska jag sova. Jag har ju ett jobb att gå till, i motsats till dig. Sitt inte för länge uppe nu, du vet att din mamma ringer tidigt och vill prata med sin bubbis. Väck mig inte med ditt tvångsmässiga .... ja du vet.
  • Anonym (Trött tjej)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-15 21:09:21 följande:
    Som sagt du känner log inte så sluta med att snacka skit. Och det är inte dumt om hon älskar mig så ska hon inte ha problem att runka av mig
    Har inget emot att runka av dig, men jag får ju inget grepp om den. Skulle vara mellan tummen och pekfingret då, eller med pincett, men senast jag gjorde det blev du så hysterisk och gick inte upp ur sängen förrän din mamma kom med dina favoritkakor.
  • Anonym (A)
    Anonym (Trött tjej) skrev 2026-02-15 23:02:42 följande:
    Har inget emot att runka av dig, men jag får ju inget grepp om den. Skulle vara mellan tummen och pekfingret då, eller med pincett, men senast jag gjorde det blev du så hysterisk och gick inte upp ur sängen förrän din mamma kom med dina favoritkakor.
    😁
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (Trött tjej) skrev 2026-02-15 23:02:42 följande:
    Sluta ljug
  • Queen81
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-15 21:09:21 följande:
    Som sagt du känner log inte så sluta med att snacka skit. Och det är inte dumt om hon älskar mig så ska hon inte ha problem att runka av mig
    Jag snackar inte skit. Om du nu är seriös så kan jag meddela dig att din flickvän inte är din att använda när DU känner för det. Hon har NOLL skyldigheter att tillfredsställa dig. Och när du vill kolla på porr och runka får du göra det utan att väcka din sovande flickvän.
Svar på tråden Hon är arg