• Anonym (Daniel)

Hon är arg

När min sambo sover så ligger jämte och kollar på porr, Ibland hör hon ljudet från porren eller hör näst jag stönar Och hon blir då förbannad. Jag har väckt henne några gånger då jag vill att hon runkar av mig och hon blir även då förbannad. 

Vad är det för fel? Hon borde vara glad att jag inte är otrogen. Hon gnäller även annars att jag ofta hane handen innanför
    kalsongerna

• Svar på tråden Hon är arg
  • Anonym (12345)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-17 11:14:35 följande:
    Jag knullar henne 
    Okej så, du förväntar dig att hon ska bli glad när du väcker henne på natten för att säga åt henne att ge dig en handtralla utan att hon får något tillbaka, hon ska vara allmänt glad och veta sin plats i livet pga vilket kön hon har, när ni har sex så bestämmer du hur långt eller kort det ska vara, när du kommit så är det över oavsett om hon kommit eller inte, och när du får frågan vad du gör för hennes njutning i sängen så visar du tydligt att det inte är viktigt för dig och säger bara "jag knullar henne", och så påstår du att du är bra i sängen? Hahaha. Vilken dröm. Värdelösare sex finns ju inte. 
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (Otrevligt) skrev 2026-02-17 06:00:37 följande:

Vad glad jag blir att jag aldrig haft en kille som dig.
    Så himla otrevligt och äckligt. Helt respektlöst av dig.

vad är det som är så otrevligt & äckligt?
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (Hs) skrev 2026-02-17 09:15:29 följande:
    Är inte man så varför skulle jag runka till det. Nämn istället något du gör för henne för än sålänge pratas det bara om dig och din njutning eller just det du gör väl inget skönt för henne så därför vill du inte berätta
    Fast egentligen skiter jag om hon byter vara jag kommer 
  • Anonym (A)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-18 16:53:20 följande:
     vad är det som är så otrevligt & äckligt?
    Det borde du veta.
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-17 11:54:57 följande:
    Du skrev någonstans att du är 20. Det är en ålder när man TROR att man är vuxen och kan och vet allt. I verkligheten är man inte torr bakom öronen och kan och vet väldigt lite. 

"Generös och LÅTA mig komma" 
    Du tror att du är bra på sex men det är du inte. 
    Du kan inte döma alla 20åringar. Jag är en mogen man.

Jag är bra på att knulla. Om jag hade knullat dig så skulle du vart nöjd
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-17 11:57:33 följande:
    Feg?
    Dör en smula av skratt här. 

Hoppas att du växer upp en dag flr nu är du varken man, vet  vad att älska är eller respekt och saknar kunskap u vad bra sex är för något.
    Ja, du är feg 

Jag är mogen och är som sagt bra på sex. Mitt favvo ämne
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (12345) skrev 2026-02-17 13:14:06 följande:
    Okej så, du förväntar dig att hon ska bli glad när du väcker henne på natten för att säga åt henne att ge dig en handtralla utan att hon får något tillbaka, hon ska vara allmänt glad och veta sin plats i livet pga vilket kön hon har, när ni har sex så bestämmer du hur långt eller kort det ska vara, när du kommit så är det över oavsett om hon kommit eller inte, och när du får frågan vad du gör för hennes njutning i sängen så visar du tydligt att det inte är viktigt för dig och säger bara "jag knullar henne", och så påstår du att du är bra i sängen? Hahaha. Vilken dröm. Värdelösare sex finns ju inte. 
    Det är viktigt att hon vet sin plats
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (A) skrev 2026-02-18 16:56:46 följande:
    Det borde du veta.
    Tycker inte de är otrevligt och äckligt så nej vet inte
  • molly50
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-18 16:54:24 följande:
    Fast egentligen skiter jag om hon byter vara jag kommer 
    Det låter som totalt värdelöst sex. Då skulle jag hellre vara utan.
  • Anonym (Daniel)
    molly50 skrev 2026-02-18 19:28:41 följande:
    Det låter som totalt värdelöst sex. Då skulle jag hellre vara utan.
    Då tycker du inte att knulla viktigt
Svar på tråden Hon är arg