• Anonym (Daniel)

Hon är arg

När min sambo sover så ligger jämte och kollar på porr, Ibland hör hon ljudet från porren eller hör näst jag stönar Och hon blir då förbannad. Jag har väckt henne några gånger då jag vill att hon runkar av mig och hon blir även då förbannad. 

Vad är det för fel? Hon borde vara glad att jag inte är otrogen. Hon gnäller även annars att jag ofta hane handen innanför
    kalsongerna

• Svar på tråden Hon är arg
  • Anonym (Kian)

Du låter som tjejen som var otrogen med syrrans kille, och gnällde över varför syrran kastade ut henne, var arg och kallade henne fula saker. 

Jag har svårt att tro att någon kan resonera så knäppt utan att det är medveten provocering för att få igång debatt, eller trolla. 

• Anonym (mår illa)
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-18 21:40:38 följande:
    Då tycker du inte att knulla viktigt
    Nej, det är inte viktigt alls. Däremot så är det viktigt att älska. När man vet skillnaden så är man på god väg att bli en bra älskare och inte en egoistisk knullmaskin.
  • Albinmalte
    Anonym (Kian) skrev 2026-02-19 08:17:36 följande:

Du låter som tjejen som var otrogen med syrrans kille, och gnällde över varför syrran kastade ut henne, var arg och kallade henne fula saker. 

Jag har svårt att tro att någon kan resonera så knäppt utan att det är medveten provocering för att få igång debatt, eller trolla. 

För det första vet jag inte vad du babblar om? Men du misstar dig?

Du får gärna säga att jag resonerar dumt, men jagvsgåe vad jag säger men det är absolut inte meningen att provocera
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (mår illa) skrev 2026-02-19 08:23:42 följande:
    Nej, det är inte viktigt alls. Däremot så är det viktigt att älska. När man vet skillnaden så är man på god väg att bli en bra älskare och inte en egoistisk knullmaskin.
    Klart det är viktigt. Man kan knulla och älska mycket. Men att få doppa i dey kvinnliga musen är ju underbart
  • molly50
    Jo,men det är inte allt i ett förhållande. Det finns så mycket annat som är lika viktigt,eller t om viktigare.
    Och att ha sex med en kille som bara tänker på sin egen njutning och bara juckar några gånger utan förspel är det mest värdelösa sexet som finns. Då kan jag lika gärna vara utan.
  • molly50
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 09:22:37 följande:
    Klart det är viktigt. Man kan knulla och älska mycket. Men att få doppa i dey kvinnliga musen är ju underbart
    Skaffa dig en fleshlight då om du ändå bara vill knulla för din egen njutnings skull.
    Eller varför inte en termos med kokta makaroner? Flört
  • Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-18 16:57:45 följande:
    Du kan inte döma alla 20åringar. Jag är en mogen man.

Jag är bra på att knulla. Om jag hade knullat dig så skulle du vart nöjd
    Jag dömer DIG.

Du är ett svin. 

En man vet hur man tillfredställer sin kvinna och nöjer sig inte med att bara komma och så är det över. 
  • Agda90
    Nej, du bevisar bara att du kan nada zip zero om vad bra sex är för något. 
  • Anonym (Daniel)
    molly50 skrev 2026-02-19 09:44:57 följande:
    Jo,men det är inte allt i ett förhållande. Det finns så mycket annat som är lika viktigt,eller t om viktigare.
    Och att ha sex med en kille som bara tänker på sin egen njutning och bara juckar några gånger utan förspel är det mest värdelösa sexet som finns. Då kan jag lika gärna vara utan.
    Det finns saker som är lika viktigt men inte viktigare. Hon kan få förspel om hon suger av mig och det vill hon inte så  då får hon inget heller.
  • Anonym (Daniel)
    molly50 skrev 2026-02-19 09:47:57 följande:
    Skaffa dig en fleshlight då om du ändå bara vill knulla för din egen njutnings skull.
    Eller varför inte en termos med kokta makaroner? Flört
    Varför skulle jag? Det är något speciellt att komma in i kvinnans fitta
Svar på tråden Hon är arg