Anonym (M) skrev 2026-03-14 22:49:17 följande:
För ts var det Inget bra råd. Punkt.
Dig som person är totalt ointressant. Däremot dig som klyban med din märkliga diskussionsteknik eller snarare icke-teknik är vad ts pratar om. Dig som medlem klyban.
I bara detta inlägget så bevissr du igen att det bla är dig, som medlem ts handlar om.
Det har vi bara ord om.
Men om man har ett problem med att vissa trådar är av icke gillande, så är det ett lätt och ta bort dom som favoriter, och det löser ett problem.
Och har man många trådar samtidigt man inte gillar, ja, då kan man gå till "Mina Favoriter" och klicka bort flera snabbt.
Två, så är detta med färger på trådarna bra saker, och gör att man snabbt kan gör över vad man tittat på och inte.
Och dessa råd löser TS problem till stor del, och drar ned tiden som läggs på ointressanta saker väldigt mycket.
SÅ ja, dessa är bra råd, har du bättre råd om hur hantera trådar som man inte vill veta av.
För prata om min användare är till ingen hjälp för TS i frågan, och det är extremt intressant att du säger jag som person/användare är ointressant och sen pratar du bara om min person faktiskt skriver och använder det som ett argument för något(Ingen vet vad, för det glömde du av att skriva.)
Kanske du istället ska vara lite mer konstruktiv och hjälpa TS med att "blockera" oönskat material och ge råd om hur, du vet som jag gjort.(Som funkar bra, men såklart inte fullt ut, och är en tråd död, så räcker ju det att avfölja favoriten, det är så enkelt faktiskt.)
Sen detta med blockera användare, det berättar mer för mig att det är en del som inte klarar av att bli ifrågasatta och då pratar jag om ämnet i hand och om de har nått eller flera fel.
Och ja, sett dessa många ggr och inte jag heller inblandad i, och de tenderar att ha annat än ämnet i sig också.
Försök återgå till råd än försök inbilla dig inte mina råd skulle vara det minsta fungerande.
Eller vad tror du?(Och nej, blockering finns inte, och det skulle inte lösa något för tråden ifråga, bara att en användare eller flera inte syns längre, låter i mina öron som bättre sluta följa tråden, men det är jag det.)