Anonym (Sårad) skrev 2026-04-26 17:59:12 följande:
Mannen hade tinder
Skulle hjälpa honom med läxor runt 1 tiden ca och han laddade ner en ai app och det var problem med den, så vi skulle avsluta prenumeration på den.
Han kunde inte, så jag skulle hjälpa honom. Väl inne på prenumerationer ser jag tinder och att han haft tinder gold som prenumeration avslutades maj 2025.. Sen går in på hans snapchat och ser där massa tjejer varav en skickade han en snap till för 2 dagar sen. Samma dag han kom till mig. Samma dag han sa att mamma tjatar om när vi ska gifta oss, att det är synd om mig som väntar. Samma dag han kramar mig och säger han saknat mig och längtat att se mig. Några veckor innan säger "jag älskar dig mer och mer för varje dag".....
Jag packade hans saker och gav honom hans kläder och skickade hem honom.
Vi har varit ett par i 3½ år snart 4.
Jag är så äcklad och sårad :( vet inte vad jag ska göra. Hela min värld rasade samman. Vi skulle gifta oss och ha barn . Han var min dröm, allt det jag önskat mig i en man både utseendet, stil, personlighet, kärleksfull etc etc.
På något sätt verkar han ha varit tudelad. Gillade dig, men var inte helt säker på att han ville gifta sig.
Så det var nog bäst som skedde, ett äktenskap är fullt av påfrestningar och var han så tvehågsen från början, så hade det nog blivit väldigt svårt att hålla ihop i längden.
Som någon skrev, tur att det hände före ni bildade familj!
Men jätte-, jättesorgligt för dig! Som inte var osäker, utan ville vara i förhållandet utan tvekan. Som hade börjat knyta an till honom på ett djupare plan. Som trodde helt på vad han sa att han tyckte mer och mer om dig. Han kan ha menat det han sa, men hans "tycka om" var inte tillräckligt starkt.
Det enda du kan göra är att försöka ta hand om dig nu så bra du kan och ge dig tid att sörja.