Inlägg från: Eija77 |Visa alla inlägg
  • Eija77

Tilles tråd

Hann kika in en gång till innan jag nu SKA stänga ner datorn och åka till fjällen
    Tur att jag hittade den här nya tråden..... tråkigt att den andra försvann men men, spelar inte så stor roll nu eftersom Therese ändå får tillgång till den gamla och vi andra kan fortsätta skriva här.
    Kramar till alla.... mest till Tille m familj. Kommer slå på datorn det första jag gör när jag kommer hem och kolla läget här. Hoppas allt är bra då.... va nu det innebär.
    Kommer sakna er alla här de dagar jag är borta

• Eija77

Nu är jag hemma från fjällen igen och kikar in här. Ser att Tille fortfarande är med oss
    Hoppas på en lugn och fin kväll för hela familjen. Kram på er!

• Eija77

Natti natti Tille, Therese, Nicklas, Liam och Dea. Jag finns med er natt som dag.
    Vi ses imorgon igen... om ni vill!
    Tille, du är så STOR fast du är liten....

• Eija77

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

Natti natti Tille-lille! Sov i ro...
    Hälsa mamma, pappa och syskonen också.
    Du är en underbar liten pojke som ständigt finns i mina tankar..... och i mitt hjärta.
    4-ever!!! *kram*

• Eija77

Therese: Hur mår Tille nu? Har det varir oförändrat under dagen?
    Hittade Liam några fräcka kläder på stan då? Hoppas ni hade det lugnt och mysigt i alla fall!
    KRAM till Tille och hela familjen

• Eija77

Gonatt älskade Tille!
    Sov gott och dröm vackra drömmar.... om du väljer att gå vidare inatt så ska du veta att du för alltid har en plats i mitt hjärta. Å din fina familj kommer också alltid att ha en speciell plats i mitt inre.
    Önskar dig en rofylld och lugn natt, vad det än innebär.
    Kram på dig lilla vackra fjärilspojke.... kram

• Eija77

Godmorgon Tilleman!
    Är du kvar här med oss tro!? Hoppas att natten varit snäll mot dig och din familj. Tittar in lite senare och ser om du vaknat. Puss på pannan

• Eija77

Lycka till med badet. Hoppas det går så smärtfritt det bara kan..... tänker på er hela tiden. Ni är så modiga allihop, speciellt du Tille
    Men icke att förglömma hur mamma, pappa, Liam och Dea kämpar för att du ska ha det så bra som möjligt. Din familj är så vacker Tille! Inte undra på att du vill stanna en stund till.... KÄRLEK till er alla!

Svar på tråden Tilles tråd