Inlägg från: Eija77 |Visa alla inlägg
  • Eija77

Tilles tråd

*kikar in igen*
    Visst är det ändå ganska skönt nu när badet är avklarat Tille!?
    Nu får du sova sött en stund... eller så länge du vill.
    Tittar in här igen om en stund. Kan inte vara utan dig du vackra fjärilspojke
    *smeker dig försiktigt försiktigt*

• Eija77

Tille, hur har du det nu? Har inte hört något på ett tag. Du kanske sover gott och snusar på bamse-snuttisen..... *snusningar på pannan*

• Eija77

Kan det vara så att du väntar in att storasyster ska komma Tille?
    Jag tror nästan det.... Du slutar aldrig att överraska oss!
    *puss*

• Eija77

*tänder ett ljus*.... För dig Tille... för dig. Gonatt vackra fjärilspojke! Tack för allt du ger mig. Om du finns med oss imorgon så ses vi här igen. *kramar*

• Eija77

Ååå.... det där med att lägga sig i badet, läsa bok och bara vara.... det lät underbart! Skulle tro att det är precis vad du behöver Therese. Ta det lugnt och njut läääänge av badet

Godmorgon Tille! Tänker du vara med oss ännu en dag tro? Det är en härlig kämpaglöd i dig killen. Ha en mysig dag med mamma, pappa och Liam!
    *snusning på pannan*

• Eija77

Å vilken abstinens jag har haft!!! Har int ekommit in på fl:s sida på hela dagen. Gissa om jag varit nervös och funderat över hur Tilleman och familjen har haft det!? : - /
    Godnatt Tille och dröm vackra drömmar... Hoppas du mår så bra du bara kan!
    *puss på pannan*

• Eija77

Nu har jag skummat igenom alla inlägg som kommit idag.... det tar lite tid. Nu är det dags dags för sängen.
    Sov så gott Tille.... hoppas vi ses imorgon!
    *puss*

• Eija77

Å Tille! Jag blir så ledsen när jag hör att du haft jobbigt inatt.... Det är så orättvist!
    *kram*

• Eija77

Godmorgon.... eller vad man säger när klockan är tjugo över tio!?
    Vill önska Er en lugn, skön och trevlig PÅSK! Hoppas Ni får det på bästa sätt.
    Ni finns hos mig.... i mina tankar.... i mitt hjärta.... hela hela tiden.
    Tack för att Ni finns!
    *försiktig kram*
    / Erika

Svar på tråden Tilles tråd