Inlägg från: Eija77 |Visa alla inlägg
  • Eija77

Tilles tråd

.....^....
    ..../.....
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

Tänder ett för dig Tille, både här och hemma hos mig på vardagsrumsbordet. Tänker ständigt på dig och hoppas du finner frid!
    Kramar från Erika..... hälsa mamma, pappa och syskonen också

• Eija77

Ååå Therese & Nicklas! Vet inte vad jag ska säga.... finner inte ord. Det är så fruktansvärt sorgligt .... å ändå en lättnad att Tille inte har ont längre.
    Ta hand om varandra, vi finns här för er när ni behöver oss! *kram*

• Eija77

Tårarna tycks aldrig ta slut..... känner en stilla sorg. Ingen ska behöva uppleva att förlora ett barn... fast Tille finns ju kvar för Er... Då, Nu och för Alltid!
    Huvudsaken att Tilleman har det bra nu.
    Va i Bergsåker på påskmiddag idag... tänkte nästan svänga av i Granlo för att ge Er en stor stor kram. Tänker på Er så mycket och hoppas allt blir till det bästa för Er.... Ni är värda ALLT det bästa, ni underbara familj.
    Kikar in igen imorgon och ser hur Ni har det.
    Kram och godnatt.

• Eija77

Kikar in och önskar er en lugn och skön kväll/natt.
    Tänker på er jättemycket! *kram*

• Eija77

Godnatt Therese, Nicklas, Liam och Dea!
    Ni och Tillevännen finns i mina tankar.... vi "ses" imorgon igen.

• Eija77

Godmorgon!
    Ännu en ny dag full av nya utmaningar... hoppas det går bra för Er med allt ni ska ta för Er. Det ser i alla fall ut att bli strålande sol i Sundsvall idag
    Det måste vi passa på att njuta av!
    Tittar in här senare idag för att kolla läget.
    Ha det fint!

• Eija77

Jag undrar ja hur det har gått idag? Hoppas det inte va alltför jobbigt för Er Therese & Nicklas!

• Eija77

Kliver in och önskar alla en mysig dag... speciellt allas vår ängel Tille, Therese, Nicklas, Liam och Dea förståss
    Det är ju strålande sol i Sundsvall idag igen i alla fall!
    *kram*

• Eija77

Glömde säga förut då jag skrev att jag skyndade ut vid 06,30 imorse för att hämta tidningen... det va jättefina annonser ni hade. De ska jag klippa ut och för alltid spara. Tänkte göra i ordning en liten låda med annonserna, tidningsurklippen och artiklar som jag skrivit ut från nätet.
    Då kan jag titta i den lådan om många många år också och minnas den lilla hjälten som gjorde stordåd på jorden... Tille Tille!

• Eija77

Vill bara säga godnatt innan jag går ifrån datorn... Tänkte krypa upp i soffan med sambon och se det som är kvar av Lost
    Kikar in här imorgon igen för att se hur ni har det.
    Ni är en sån fin familj! *kram*

Svar på tråden Tilles tråd