Inlägg från: Eija77 |Visa alla inlägg
  • Eija77

Tilles tråd

Nu ska snart de sista gästerna åka hem. Fy va trött jag är! Såg att ja hade ganska mycket stavfel på mitt förra inlägg... kanske inte så konstigt med tanke på att vi precis haft 30-årsfest!

• Eija77

Låter som att ni har fullt upp och har det bra, Nicklas och Therese! Finns inte mycket (om ens något) som glädjer mig mer. Det är så härligt att höra att ni fortsätter att leva!
    Hur går det för Liam och Dea? Har Liam börjat skolan än?

Kramar från Erika

• Eija77

Läste precis i bloggen att Liam börjar skolan idag... så där fixk jag svar på min fråga i föregående inlägg. Lite för snabb att skriva ibland... eller kanske gör allt i lite fel ordning. Kanske vore idé att FÖRST läsa bloggen och SEDAN skriva i forumet
    Ha en fin dag!

• Eija77

Önskar er en god natts sömn eller vad ni nu tänker ha för er
    Hoppas på en solig och fin dag imorgon med nya äventyr.

Tille: Kan fortfarande inte se kort på dig utan att tårarna tokrinner. Det är så sorgligt att du inte finns här på jorden med oss... men jag hoppas innerligt att du har det bra nu.
    Saknar dig fast jag aldrig träffat dig... du finns med mig varje dag! *kram*

• Eija77

Har kikat in här några gånger tidigare idag men inte skrivit nått. Nu vill jag bara säga godnatt och sov så gott!
    Tycker så mycket om er Therese och Nicklas... fast jag aldrig träffat er
    Men vem vet... en dag kanske jag gör det. Vi bor ju trots allt i samma stad
    Ha det underbart alla FL:are. Vi "syns" imorgon. *kram*

• Eija77

Goddag alla!
    Solen lyser från en klarblå himmel här i Sundsvall... helt underbart! Tänkte bara titta in en snabbis här. Nu ska jag ta med barnen ut och leka lite på gården. Är ju så skoj nu när gungor och sandlåda har tinat fram
    Ha en bra dag Therese, Nicklas, Liam, Dea och alla andra! *kram*

• Eija77

Önskar er en god natt.... Nu är det nära med resan. Ska bli så spännande att höra hur ni haft det.
    Kommer dock att sakna er här... fast du kanske kikar nån gång då och då Therese

• Eija77

Ha en riktigt skön semester nu och vila upp er från allt vad vardag heter, det tror jag ni behöver.
    Här hemma i Sundsvall skiner solen och det är riktigt varmt!

Tille, vilka härliga äventyr du och Magnus har varit med om. Är övertygad om att det kommer bli fler spännande stunder också. Härligt att vi här på fl får ta del av det... det uppskattas! Vi älskar ju att veta vad du har för dig nu. Saknar dig!
    Önskar att du har det så bra, så bra.... utan smärta. Bara én massa skratt och stoj! Du underbara fjärilspojke.

P.S. Undrar jag om det va du och dina vänner som flög förbi här igår? Jag tror det

• Eija77

Kikar in och ser att ni har fullt upp och har det bra i Thailand

Tille: Tack för att du låter solen skina över oss.... Tack för att Du är Du...Tack för allt du gett oss...TACK FÖR ALLT!!! *kramar om*

• Eija77

Jag behöver inte se kort... jag tokskrattar bara jag läser om Nicklas fotmassage

• Eija77

*kikar in idag igen och ser att allt verkar vara toppen i Thailand*
    Sov sött Tille lille... tänker på dig! *bamse-kram*

• Eija77

Jag kan nästan se Liam och Dea framför mig... hur deras ögon lyser när det ser allt ni köpt
    Minns ju hur det va själv när föräldrar eller morföräldrar varit ute och rest... rena julafton!

• Eija77

Läste bloggen och jag tycker det verkar sunt att börja jobba lite lugnt, inte köra 100% från dag 1.
    Det är ju en himla prövning att börja jobba och ha alla måsten efter allt ni varit med om.
    Hur går det för Nicklas då? Mycket känslor i gungning eller går det rätt så bra? (så bra det nu kan vara förståss)

Ha en fortsatt trevlig dag och välkommen hem!

• Eija77

Jag såg dokumentären igår kväll, som så många andra.... Trodde aldrig att tårarna skulle ta slut.
    Du vackra lilla fjärilspojke, livet är så j-vla orättvist ibland
    Det enda som kan trösta är att du har det bra nu och slipper mer smärta.
    Tille... i mitt hjärta! *kram*

• Eija77

Tille... du finns i mina tankar, ibland mer ibland mindre. Just nu är det en sån där MER-stund. Tokgråter över dig! Så konstigt att känna såhär för ngn man aldrig ens träffat IRL. Eller så är det inte så konstigt. Du kunde (och kan) konsten att trollbinda och beröra människor.
    Hoppas du har det bra vart du än är. *kram*

• Eija77

Önskar dig Tille en härlig dag med massor av bus!
    Hoppas alla andra här på fl också har/får det bra idag

• Eija77

Sol sol sol! Är sommaren här mu tro!?
    Hoppas du får en jättebra skolavslutning Liam.... jag lovar att Tille finns med er en stor dag som denna. Äntligen sommarlov!!! Kramen till goa familjen

• Eija77

Sitter här med rödsprängda och uppsvullna ögon... anledningen till det? Jo, jag fick boken om Tille-lille idag. Har inte läst hela... orkar inte nu. Gråter som en tok bara av att se boken framför mig
    Du fattas oss Tille!

Svar på tråden Tilles tråd