Tilles tråd
Hei. Så kjekt å høre at dere trives i Thailand og at de fine opplevelsene står i kø. Ha en fantastisk flott fortsettelse på ferien. Kram Irmelin
Hei. Så kjekt å høre at dere trives i Thailand og at de fine opplevelsene står i kø. Ha en fantastisk flott fortsettelse på ferien. Kram Irmelin
Hei. Håper alt står bra til i Thailand. Tenker på dere masse. Kram Irmelin
hei. klart at vi skla støtte dere når dere er på tv. Nyhetsmorgen kommer jo på nettet også. Flaks for oss i Norge. Og heldigvis får jeg tilsendt dvd av dokumentaren. Den blir nok flott den også. Minner alle norske her på tråden om at gratis kopi av DVDen fås ved å sende navn og adresse til min inbox. Kram Irmelin
God morgen alle sammen. Håper denne dagen i Thailand blir bra også. Men det gjør den nok helt sikkert. Vi har også sol i dag men temperaturen er ikke mye å skryte av. I natt våknet jeg for jeg drømte om Tille. Han var så god og rund. Han lekte med alle sine englekompiser. Så tittet han ned fra sin sky for å se på mamma og pappa i Thailand. Da lo han masse. I drømmen var det så mye kjærlighet i hans blikk at jeg måtte gråte litt. Men det var gode tårer,for jeg kunne se hvor lykkelig han var. Kramisar til dere og alle andre her på fl. Irmelin
Hei. Så flotte bilder fra Thailand. Jeg blir egentlig ikke avis for dere fortjener virkelig denne flotte ferien. Kos dere masse. Kramisar Irmelin
MammaMorian det vises 24. mai klokken 21 på tv4
Hei. Flotte nye blider i ditt galleri. Du er INGEN valross. Ha en fantastisk super dag i vakre Thailand. Dere finns i mitt hjerte. Kram Irmelin
God morgen. Men det er vel ikke morgen hos dere... Fisketuren ble vel bra kan jeg tenke meg. Håper dagen deres er bra. Nå må jeg gå og fikse litt før 17. mai feiringen. (Nasjonaldagen vår) Det er jo en stoooor greie i Norge så det er mye som må ordnes. Dere finns i mitt hjerte - alltid. Kram Irmelin
God morgen alle sammen. Og gratulerer med dagen til alle norske her i tråden. Håper 17. mai feiringen blir flott for alle. Therese og Nicklas: håper dagen i Thailand blir super bra. Nå må jeg logge ut for vi skal feire vår nasjonaldag. Kramisar fra meg til alle...
God morgen. Håper dagen blir kjempeflott. Kramisar Irmelin