Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Hei. Nå jobber mine datamaskiner hardt for å kopiere alle dvd`ene som jeg skal sende ut. I dag skal jeg på postkontoret å sende de.
    Det er mange som har spurt om å få betale for sin kopi og jeg har sagt nei til alle. Den koster ingenting. Men i går fikk jeg en veldig god ide av antitanti. I steden for å betale for denne kopien så kan man jo donere en slant til Tilles fond. Så de som absolutt vil betale for porto kan gi pengene der.
    Da kommer de mer til nytte enn om jeg skal spise glass hele sommeren for portopengene.
    Kram til alle.
    Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. I dag er jeg tilbake til steinalderen. (Nesten) Noen holder på å grave for å bygge en ny rundkjøring nær oss og da klarte de å grave over bredbåndledningene. Så nå har jeg slitt i mange timer før jeg fant ut dette. Følte meg helt hjelpeløs uten data. Til slutt måtte jeg nå finne frem et PCMCIA kort som vi pleier å bruke på dataen i vårt sommerhus. Men det går tregt det....
    Nå er alle kopiene av Tilles resa sendt i posten til de som ønsket kopi. De i Norge får den i morgen, mens alle andre må vente 3-4 dager. Mange har spurt om å få betale portoen. Men om dere vil glede meg så donerer dere heller en slant til Tilles fond. Der er det mer behov for pengene enn jeg har. Det finns fremdeles noen kopier igjen hvis flere vil ha. Bare send en melding til min inbox.
    For all of you waiting for the copy of Tilles Resa, it`s in the mail now. In 3-4 days you will have it. A lot of you have asked if you can send me money for the porto. But why not make a donation to Tilles fond or support your local EB-assosiaton. They need the money more than I do. I still have some copies left, if anyone else wants to see the film. There is also a link in my presentation here at Familjeliv to the film. You can not download it from there. Mail me at my inbox if you want a copy in the post.

Therese. Jeg håper dagen din har vært fin. I dag har vi hatt flott Tilleblå himmel her.
    Kramar Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei og god morgen.
    I dag skinner solen. Ett perfekt vær til dagens prosjekt.
    Håper dere får nyte solen i dag dere også.
    Nå funker mitt bredbånd og det er jo flott når jeg skal jobbe på nettet i dag.

Jeg vil gjerne få takke alle de som bestilte dvd fra meg og donerte penger til Tilles fond. Det varmer ett mammahjerte når vi sammen kan bidra.

I would like to thank all of you that ordered the dvd from me and donated money to the fond. It makes a mothersheart warm to se that together we can contribute. I wish you all a very nice day.

En del filmer blir sendt i posten i dag også.
    Jeg håper alle får en fin dag.
    Kramar Irmelin

• IrmelinFraNorge

Nå har jeg vært rundt i diverse gjestebøker og kjeftet litt. Visst får alle ha sine åsikter men enkelte har jo to øyne som sperrer for deres evne til å se.
    Dere, du og Nicklas altså, vet i hjertet at dere gjorde rett. Det vet heldigvis de fleste av oss andre her også.
    Men grunnen til at jeg skriver her nå var en helt annen.
    Liam. Så dyktig du er. Jeg blir så glad når jeg leser hvor flink du er. Du var så god og dyktig i filmen om din elskede lille bror. Så flink på skolen,og rydder ditt rom. Hmmm får jeg låne deg en uke? Så kan vi fiske, spille x-box og du kan få lære meg det spillet med de kortene din pappa og Therese kjøpte til deg i Thailand. En dag, når du minst venter det, ligger det kanskje en ny gave til deg i din postkasse fra meg. Therese skrev at du likte den forrige gaven. Men den største gaven har du faktisk gitt oss. Du har delt ditt liv og din lillebror med oss. Derfor er det så mange her som er så glad i deg. Kramisar fra din langt-borte venn Irmelin

• IrmelinFraNorge

I dag klokken 13:00 er det bagravelse for lille Berat som døde av EB Herlitz.
    Mammaens navn her på fl er Ilknur.
    Om noen vil skrive noen rader i hennes gjestebok...

• IrmelinFraNorge

Hei. Nå er denne dagen også snart over. Jeg håper den har bydd på litt glede til dere.

Nå er Tilles urne nedsatt. Når jeg leste det så visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Sorgen kom så nær igjen. Hvor mange tårer jeg skal felle for Tille vet jeg ikke. Mange har det vært, og mange kommer det til å bli.

Nå er mailen sendt til deg. Etter mye om og men. Min datamaskin er ikke venner med meg i dag. Hver gang jeg trykket på skicka meddelandet så ble jeg logget ut fra internett. Håper ikke mailen ble sendt alle gangene jeg forsøkte å sende den. Da får du litt av en oppgave å slette alle. Tilslutt tok jeg min manns data. Da fungerte det endelig. Så nå blir jeg her på denne maskinen. Haha, han kan få låne min...

Også i dag har jeg sendt avgårde en del filmer. De kommer nok i posten til dere her på fl om 3-4 dager.

Kram til alle på fl.
    Therese og Nicklas - dere finns i mitt hjerte.
    Kramisar Irmelin

• IrmelinFraNorge

Til anonym Tille var født syk, men de fikk hans diagnose når han var 3 måneder

• IrmelinFraNorge

God morgen familien kjærlighet.
    Det var nok en naturlig reaksjon at sorgen kom så sterkt tilbake nå. Men jeg håper dagen i dag vil bringe glede og sol til dere.
    Kramisar Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei.
    Jeg vil bare fortelle at jeg har fått mange meldingr til min inbox i dag fra glade mennesker som har fått Tilles resa. Og alle skriver at de vil donere penger til Tille-lille fondet. Jeg synes det er flott at så mange har fulgt min oppfordring.

I dag har jeg en ny oppfordring. Siden det er pinsehelg passer det vel bra å skrive en melding til Thereses inbox og bestille pins.... Alt for å støtte fondet.

Ønsker alle på fl en flott pinse med fint vær og vår i sinnet.

Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

mariannåsheim
    Berat ble fire måneder.
    mammaen heter ilknur her på fl. (Tror hun heter det ellers også forresten)

Svar på tråden Tilles tråd