Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Hei. nå går det mot slutten av ferien deres. Kan tenke meg at dere gleder dere til å treffe Liam og Dea snart. Har dere tenkt å begynne i jobb igjen når dere kommer hjem fra Thailand, eller er planen å være hjemme en stund til?
    Ha det flott den siste tiden i Thailand.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Dokumentaren kommer onsdag 24/5 klokken 21:00

• IrmelinFraNorge

Oj. Tv4 har gjort en feil i sin presentasjon av programmet. Tille døde den 15.04 ikke den 16, som de skrev. Håper de retter sin presentasjon.

• IrmelinFraNorge

Nå har jeg sendt mail til tv4 og bedt dem rette datoen.

• IrmelinFraNorge

Hei og velkommen hjem. Jeg sitter her og lurer på en sak. Hvor kommer all deres energi fra? Først en lang flytur til Arlanda så biltur til Sundsvall. Og hva gjør dere. Jo dere går ut og trener. Kan jeg få låne litt energi...
    Fra spøk til alvor. Håper ferien deres sto til alle forventninger. Tenker på dere. Og Tille - i mitt hjerte - alltid.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

God formiddag til dere. Kan tenke meg at det er en glad Liam på skolen i dag. Pappa og Therese hjemme igjen og så masse gaver. Ha en fin dag. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Sofia72. Har du en direkteling til nyhetsmorgen. Jeg kunne ikke finne den, men så er jeg jo norsk da...

• IrmelinFraNorge

jeg gleder meg til min kopi av dokumentaren finner veien til min brevlåda.
    Men etter å ha lest tråden nå i kveld så kjenner jeg meg glad. Glad for at alle liker filmen, glad for at den har blitt så bra, men mest av alt glad for at dere deler av deres liv med oss. Det finns ingen måte å forkjare hvor takknemmlig jeg er. Ordet takk rommer ikke på langt nær det jeg vil si.

Dere finns i mitt hjerte - alltid.
    Og Tille - du har beste plassen vet du.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Nå har jeg fått mail fra Big Bok. De sender bare boken innen for Sveriges grenser. Det var tråkig. Da får jeg ikke lest den. Nå ble jeg ledsen. Finns det noen som kunne tenke seg å bestille den fra Sverige til meg så kan jeg betale den på forskudd?

Kram til alle.

Svar på tråden Tilles tråd