Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Hei familien kjærlighet.
    Leser at det var bio-besøk i dag. Det var nok trivelig.
    Og så middag med venner. Det er jo alltid kjekt.
    Hver dag venter jeg på posten for å se om mine pins er kommet, men de kommer vel kanskje når dere får neste lass fra EB-foreningen. Jeg skal heller ikke spøøre om du vet om dere har sendt mine, for jeg regner med at dere har sendt så mange at det er vanskelig å huske alle.
    Når vi var i bilen i dag hørte jeg en sang på radioen. Teksten var så fin at jeg tenkte på Tille med en gang. Ikke så lett å kjøre bil med øynene full av tårer kan jeg love.
    I dag har jeg plantet blomster i min hage. Nå er det blitt så fint. I morgen får vi masse gjester som skal spise middag hos oss så da blir det nok ikke så mye tid til fl. Men jeg skriver noen ord i morgen kveld. Kram til dere.
    Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Måtte bare skrive noen ord inne huset fylles med kompiser. Forrett som er gul og blå....
    Et brød (Loff) ikke oppskjært.
    Tre hardkokte egg
    200 g bogskinke
    en pk majones
    300 g revet ost
    en purre

Skjær toppen av brødet og grav ut alt det myke brødet inni.
    Det kan du mate fuglene med.
    Så skjærer du alle ingredienser i små biter og blander med majones og ost. Stekes i ovnen på 225 grader i 25 minutter. Sett toppen på de siste 10 minutter. Denne retten serveres varm så den kan du sette i ovnen når du kommer til dine kompiser. Fyllet blir jo litt gult. Så kan du sette flagg på brødet kanskje...
    Det er i hvertfall veldig godt.
    Håper du skjønte de norske navnene...
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Bonus
    Om du skriver ditt navn og adresse i min inbox så kan jeg sende den til deg.

• IrmelinFraNorge

Hei. Flotte nye bilder. Så trivelig å treffe alle leger og pleiere igjen i dag. De var jo en viktig del av livet deres en lang stund så det kjennes nok godt å få en fin avslutning.
    Håper dagen deres blir veldig bra. Kram til dere.

Hvis det er noen som ikke har fått sett Tilles resa så kan de sende navn og adresse til min inbox så kan jeg sende den på dvd. Den koster ingenting. Mange har valgt å donere "portopengene" til Tille-lille fondet. Da støtter vi jo en god sak samtidig.
    Kram til alle på fl.

• IrmelinFraNorge

Hei og god morgen.
    Grattis på nasjonaldagen.
    Ønsker alle på fl en trivelig dag.
    Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei lille Tille helten.
    I dag blir det fullt hus her med barn og voksne. Patrick fyller 11 år i dag og kalas blir det da.
    Om du ser noen ballonger på himmelen i dag så må du gjerne leke med dom. Vi kommer til å slippe dom ved sekstiden. Det finns nok en til både deg og Berat. Håper din engledag blir fantastisk.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei Therese. Du kan vel kramme Kerstin og Gunnar litt for meg. Fortell dem at jeg tenker på dem hver dag. Håper turen blir bra og håper jeg har gode nyheter til deg når dere kommer hjem igjen. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

God tur til Boden. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Håper helgen i Boden blir til glede for dere alle. Selv om det er min 6 års bryllupsdag i dag må jeg logge meg inn her og sende dere alle en kram. Hils Kerstin og Gunnar fra meg og min familie. Vi tenker på dere. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Høres ut som dere har hatt en flott helg i Boden. Også her i Bergen i Norge har vi hatt fint badevær i dag. Vår lille Madeleine har hatt sitt første bad i sjøen i dag. Så kjekt at Andre har funnet en god venn i dere. Kan tenke meg at han ble glad når dere badet i dag. Håper tacomiddagen var koselig. Kram til dere. Irmelin.
    Ps. Elefantøretuttene hadde jeg egentlig ikke tenkt å kommentere. Men jeg bare må... Måtte skratte litt når jeg leste det men samtidig tenkte jeg, Nei Therese sånn får du virkelig ikke tenke om deg selv. Du er så sterk og flott person. Ikke tro ay du er en valross med elefantøretuttar. Vær snill med deg selv. Du er jo vårt store idol. Og du trener jo som en helt. Du ER en helt.

• IrmelinFraNorge

Antitanti
    Så dyktig du er...

Hei Therese og Nicklas. Vil bare ønske dere en fin torsdag.
    Kram Irmelin

Elsker mine barn og min Raymond
  • IrmelinFraNorge

Hei familien kjærlighet. Så herlig å lese at dere har sol og sommer. Her regner det... Men så bor jeg også i den byen i Norge der det regner mest. Så vi er vel godt vant med dette. I dag sender jeg med en ekstra kram til lille søte Dea. Håper morgendagen bringer glede til dere gode mennesker i Sundsvall.
    Kramisar fra Irmelin

Elsker mine barn og min Raymond
  • IrmelinFraNorge

Ønsker alle en trivelig midtsommer. Tenker på dere.

Tre uker i Spania... fra 28.06.06
  • IrmelinFraNorge

Sender en stor semesterkram fra solfylte Spania. kramisar Irmelin

Tre uker i Spania... fra 28.06.06
Svar på tråden Tilles tråd