• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mia o Simon

Vilket bra inslag i tv4. Och det kändes fint att se Tilles stora blå "på riktigt". Hur de fladdrade, och hur de verkligen tog in allt...Så fint. Lille gubben...Och den vackra sången camilla gjort. Passade så bra.

Hoppas er kväll blir bra, Therese med familj. kram Mia

• lottab

Ebben:Jag gick in på Tv4.se sen vidare till lokala nyheter å se mitt. där kommer upp en rubril om Tille. Tryck på "läs mer" se kan man trycka på TV: här kan du se hela programmet.

• VeronicaMy
    kikade på den nu.. grät massa... sååå fint!" TAck för att vi får ta del av allt detta ni är sååå otroligt starka och fina människor!!!!!!!!!
    *kramar om er*
  • Desse

Gokväll !!!
    Ännu en dag har passerat, och ännu en dag som ni berört mitt hjärta med er värme och kärlek. Tv inslaget var jätte fint ni såg så himla avslappnade och naturliga ut, det var jätte fint gjort !!!! Ta hand om er så mycket ni bara kan!!!!
    Många varma goa kärleksfulla kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea från Desse i Dalarna !!!

• ebben

tack ska prova igen då barnen lagt sig.......

• Jonalv

Tv-inslaget blev ju jättebra ni var både naturliga och verkade avslappnade. Men vilken märklig känsla när man ser er är det som man känner er fast så är ju inte fallet men ni känns så nära och man blir så djupt berörd att allt bara bubblar inombords. Det låter lite skumt när man skriver det men så känns det .. Ni är så underbara och förmedlar så mycket till alla oss andra. Tack för det!

Ta nu hand om varandra Liam och Dea njut av dagen som den kommer och ta dem en i taget.

Lilla Tillemannen har för alltid en plats i våra hjärtan.

Många kramar

Jonalvs mamma och pappa

• bbff

Hej!
    Ville bara önska er en trevlig kväll!
    Själv ska jag inte göra nåt speciellt...
    Tror nog att Tille-söt har haft en fin dag med Magnus alla äventyr i tankarna.
    Tänker på er och kommer fortsätta med det!

Sov gott i natt, Tille-söt!
    från Lotta