• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe
    Gomorron på er...hela familjen kärlek å omtänksamhet...

En ny å underbart strålande dag,
    Cool som ni kommer tillbringa på Legoland...
    Jag önskar er en jättetrevlig dag...mamz å papz...passa er från pang-pang...att skjuta prick å alla worrior-spel åsånt...åsså givetvis Tillemann...inget vattenkrig, men de ser ju lugnt ut...än så länge. Du lär ju se hur din fina familj har de där nere..å dom vet ju att Du har de bra..så har Dom också det bra.....
    Flört
    Ha en skön å lugn dag på Legoland.. å myz allt de ni kan...Det kommer garanterat att bli lyckat. SagoTant Helén, har nu ytterligart jobb att göra me "BOKEN", så ja hoppas vi får som vi vill..eller hur familjen.
    Kramar å massor me gootankar till er idag...sköt om er väl...ha en fin dag..å krama GoTigern å RareDea från mej å min familj...Nu e de bara kidzen att ni busar å har de så underbart skoj...en aningens avis blir man ju..få vara barn å vara på Legoland...sååå kul!  Vi hörs....Tjingeling..Helén.
    Flört
  • ELR

Hej!
    Hoppas att ni har haft superkul på Legoland.
    Här är lika hett som på Rivieran
    Ha en fortsatt trevlig semester...
    Kram//Eva

• Therese6699

Godkvæll: Nu ær vi tillbaka efter en lång och vældigt trevlig dag på Legoland. Vi har precis ætit i hotell restaurangen och jag høll på att hicka nær jag fick in notan. Dom kan ta betalt på hotell i alla fall. Jaja, vi får helt enkelt kæka nudlar och blodpudding nær vi kommer hem... men det gør absolut ingenting, jag ska ændå træna som en dåre och kæka lite mindre fet mat så det passar ju perfekt : )

Kristoffer mår under omstændigheterna bra. Andningen har blivit bættre. Men han får vældigt mycket nya blåsor och sår. Det beror på att det ær så varmt ute.

Nu ska jag uppdatera bloggen.

Varma kramar på er alla! och då menar jag verkligen varma kramar. Det har varit så varmt idag så det kænns som om jag har en kroppstemperatur på 60 grader... Minst!

Therese

• n k

Tänker på er!!! MASSOR....
    Tack för pinnsen.... alla i familjen har en var sin.
    Kram

• Pluto123

Hejsan Tille!
    Idag ska jag halvväg upp till dig och dina änglavänner där uppe. du förstår att vi ska åka luftballong. Det är en stor ballong som dom fyller med varmluft så den tillslut lyfter upp i skyn, när man vill ner fyller det bara på lite,lite, lite luft i taget att vi kan landa lugn på nån äng någonstans =). Vi ska göra det i natt och se soluppgången. Jag och din morbror Kristian alltså. Jag kommer hälsa till dig från väldigt många från familjeliv. Tror att jag kommer känna mig pirrig i magen, men då ska jag tänka på dig så blir jag lugn igen =) Sedan får nog morbror Kristian hålla om mig lite så blir nog allt perfekt =)

Jag saknar dig Tille. Önskade så att du hade varit med på legoland med din familj, fast du vakar nog i närheten och ser till att de har de bra. Jag har tänkt väldigt mycket på dig idag. Dina goa varma blåa ögon, ditt sööta leende som du gav vid några tillfällen, helst när mamma och pappa var med såklart. De fick ju inte missa dem =)

Jag har en liiiiten önskan. Jag och Kristian har ju semester nu och vi skulle vilja att du fortsatte att lysa med dina vackra blåa ögon, visst, jag vet att ni gärna leka vattenkrig och det får ni sååå gärna ha, men bara korta perioder =) hehe Snnnällla raar goa du... =)

Nu kommer nog Kristian hem med hamburgare snart. Det kan jag säga är tur för jag är dunderhungrig =)

Nu min älskade vän måste jag börja packa lite inför Sundsvallsvistelsen i fyra veckor!

Saknar dig såå....

Många varma goa söta dunkramar/ Johanna

Ska viska lite saker till dig, men inte så högt för du sover säkert när vi flyger inatt =)

• babylover

vad kul ni verkar haft i värmen på Legoland. Att äta på hotell i Danmark är dyrt så jag förstår om du höll på att ramla av stolen när ni skulle betala. Hoppas barnen så småningom blir trötta så ni får sova gott i natt.
    Ha en fortsatt skön semester!

Tillekillen jag tittar på dig sötnos varje gång jag sitter vid datorn för där ligger boken om dig. Tänker på dig och undrar hur många tjejer som jagat dig om 10-15 år om du sluppit vara sjuk och fått stanna hos din familj. Nu får du bli beundrad på avstånd i stället!

Många kramar

• Helle76

Therese: Vad kul ni verkar ha haft på Legoland. Hotell kan tyvärr ta betalt.... Du gör rätt i åka själv till kvinnokliniken och se till att remisserna kommer till rätt ställe. Hoppas resten av semester blir bra.

• Tandfen

Hej Tille!
    Igår berättade jag om en fjäril som flög ut och in hos mig och idag har den också tagit några vändor. Kan det vara så att ni är och busar lite varstans? I så fall tycker jag att det är kul att ni vill hälsa på mig och kolla läget. Ni får det så gärna.
    Ni har väl gjort många svalkande dopp idag, så varmt som det har varit och det är inte så kallt nu heller, men det är svalare och lite skönare faktiskt.
    Jag ska inte vara så långrandig ikväll, utan jag skickar upp min bamsekram till dig när du ska mysa med de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• sis02

Oj oj vilken underbar semester ni har! Önskar er en underbar dag imorgon, sov så gott hela familjen! Kram!

• Ankmor

Lille Tille! Jag tror att det var du som flög förbi utanför fönstret vid mitt jobb idag. Du ser ut att trivas som fjäril.

Sov gott Tille!

• PamH

Hej Familjen!

Vad kul ni verkar ha haft i dag på Legoland,hoppas morgondagen blir lika rolig, med bad och allt ni hittar på.

Många kramar/Pernilla med Familj

• Ankmor

Förlåt om jag är lite OT.

Ser i TS att tråden startade 5 april, det är ju 3 månader sedan... stängs inte tråden i natt eller imorgon?