• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Athena1979

Vilket fint inslag i TV4, och vilken fin sång! Mina tårar rann igen, som alltid då jag ser Tilles vackra ögon... Tänker på er. *kram*

• Anonym

har ni sett att det finns en till familj i Sundsvall som går igenom samma som Tilles familj? En pojke som heter Berat och är född i Jan, han har även han EB.Familjen har en sida här på FL, hon heter Ilknur, hon kan nog även hon behöva en extra omtanke..Hennes tråd heter: har det svårt idag.

• illern i mitt liv

Vilken tid fann du inslaget på Tille emlet?
    Ser en tv sändning kl 08.30 där säger han att kl 09.15 skulle dom nämna de men den tiden finns ju ej här så
    HJÄLP

• roysan

Hej. satt och tittade tillbaka på tråden och såg att man kunde läsa dödsannonserna men det fanns bara en om man tittade nu.

hur går man till när man vill ha en pins.

många kramar helena

• Sassa82

Sofia72: Mitt i nyheter eller nåhot liknade 2006.04.27

• Snulan

Sofia72: det översta...nyhetsmorgon tror jag det stod.

• illern i mitt liv

TACK SÅ HEMSKT mycke , ni är för goa.
    ska genast kolla på det.

• malla  tony 30

hej jag skulle villa ha en pins  ..mitt namn är marlene engatröm gorkvägen 5.86133 timrå...jag såg inslaget på tv mitt  det kom tårar det var så fint.. gjort ...

• Nichth

tille liten är du trött efter all lek? det har varit lite kyligt ute idag men om man bara rör sig så kommer ju värmen också.

sov gott tille liten

kram
    ~vildas mamma~