• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lottab

God kväll du underbara, söta lilla Tille-man. Såg att du var på tv idag. Snart blir du dessutom rikskändis. Ser verkligen fram emot det.
    Tank att en så liten människa har kunnat beröra som du Tille! ´Dina underbart djupblå ögon som man bara drunknar i! Ju mer jag tänker på det ju mer tror jag på tanken att du verkligen var sänd från himlem för att lära oss på jorden något. Under den korta tid du funnits med oss har du åstadkommit så mycket mer än någon annan jag vet. Inte ens de stora gubbarna som bestämmer har lyckats med så mycket som dig Tille! Du är verkligen ett under.
    Du har lärt många att finna den största källan till liv. Kärlek!
    Många uppskattar nog idag det de har istället för det de inte kan få.
    Jag skulle vilja sitta här och prata med dig Tille! Har så mycket jag vill lära från dig. Men jag vet att så länge du finns i mina tankar och så länge din familj tillåter mig att ta del av deras liv så fortsätter jag att lära.
    Likt en fjäril i sin puppa växte du och utvecklades till en vacker skapelse som med sina små lätta vingar flög vidare för att föra kärleken vidare. Ett ljus är tänt för dig varje kväll och den fina blå fjärilen jag köpte fladdrar med sina vingar på min balkong.

Therese & Niklas! Tycker ni är fantastiska som tillåter oss andra att fortsätta ta del av all den kärlek ni har. Än en gång inte alls konstigt att Tille valde er. Han visste ju att ni skulle klara av att föra hans budskap vidare. Ni är fantastiska som orkar vara så tillmötesgående till alla. Ni bär på en otrolig styrka. Om alla människor bara hade haft hälften så hade nog världen sett annorlunda ut.

Jag är er evigt tacksamma. Ni har lärt mig livet.

Många varma kramar LottaB från Skåne

• Tandfen

Tille, sov gott och busa inte för mycket. Ses imorgon.
    Pussar och kramar från mig till dig

• MalinH

Hejsan Therese!

Kan man fortfarande beställa pins om man skriver medelande till Nicklas?
    Min syster som inte är medlem här ville ha en så jag har skrivit till Nicklas om att jag vill ha 2st men inget svar än, förstår att ni har haft mycket att göra och kanske inte haft tid att svara.

Ha en trevlig kväll!

Kram Malin

• Jonalv

Äntligen kom jag in och kunde lyssna på den fina låten den är jättefin. Oj vad många tårar man har vart kommer de alla ifrån..

Idag har vi pratat om "särnan" som Tille heter när vår 3-åring pratar om honom för han undrade så om "särnan Tille" lekte med vår "särna-Sassa" som var vår lilla perserkatt som gick bort i jul. Vi kom in på det här med särnor mitt på dagen för att det blev så mörkt på himlen och det kom lite regn och då brukar han springa och titta om han ser "särnorna". Man förundras över hur naturligt så här små killar och tjejer tar allt det är liksom självklart att de små särnorna leker där bortom molnen precis som han/de gör.

Ha en jättebra kväll och hoppas det blir lite vinster....:):)

Kramar

Jonalvs mamma

• ebben

snälla HUR ser man det där på tv4? här på nätet?

• lottab

Ebben: gå till sida 1257. Där har elmet en länk du kan trycka på. Sen hittar du

• Hemma hos oss

Vilket fint inslag på tv. Och vilket fin sång! Tänker på er.

• Maggan78

Hej!

Har inte sett inslaget på TV4 än, ska göra det senare under kvällen. Visst kunde man se på nätet?

Hoppas att ni får en trevlig kväll med ett extra tillskott i resekassan när ni går därifrån!

Kram

• ebben

lottab men jag försökte ju.......kommer inte fram mer än "läs mer"!?