• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Twid

godkväll! kikar in och säger gonatt!

och att jag kikade på repotaget från i morse..det var jätte fint!

nattinatt!

kram!

• Snigla

Har tittat på inslaget... Tårar rullar, det går inte att hålla tillbaks när man ser de där blå ögonen titta sig omkring. TÄnker på er ofta och på er Tille...

• Kusin Knase
    isahan skrev 2006-04-27 23:08:27 följande:
    Halloj.Vill bara kolla hur jag kommer åt låten på nämd sida hos Camilla?Får upp sidan men hittar inte var jag kan lyssna på den.
    Har du ljudet på? ?-)
  • KatastrofKatt

en nattsnusning, Tille liten, suited for butterflies

• JohannaAxelsson

Alltså det kändes så bra att verkligen SE er även om det bara var på tv men det fick det hela att bli mer verkligt. Hoppas du förstår mig hur jag menar nu men det enda vi "ser" idag är det du skriver o då sätter man ett annat perspektiv på det. Menar inte att det bli mer eller mindre hemskt det vet jag att du vet men...ja.
    Hoppas inte det blir något missförstånd i alla fall. Både du och Nicklas var jättefina och det var ett vackert inslag. Underbara underbara prinsen Tille.

• Nisen

Jag bara gråter och gråter när jag tänker på Tille.
    En sak som är säker är i allafall att Tille hade världens bästa föräldrar! Starka och modiga. Det var kanke en liten mening med att han skulle komma till just er! Gud vilken liten godbit, så vacker han är.

• KatastrofKatt

å, fjäril..
    jag såg din mamma och din pappa på tv.
    de gjorde ett jättebra jobb. och den stolthet man kunde se i deras ögon, är den stolthet man såg i dina. stoltheten över hur rätt du valde då du valde dem till dina föräldrar..

men det är svårt att se på inslaget utan att ögonen tåras.
    och den där bilden på dig i tv:n i bakgrunden, när du är på väg att somna, är så stark och vacker.. en fjärils blick.

eviga snusningar, bara för dig fjäril

• lianem

Mejlade rix morron zoo nu i kväll och undra om dom inte kunde spela den underbart vackra sången Better place. Få se om dom gör det. Hoppas inte du Camilla tar illa upp? Dom är ju i Sundsvall Zoo gänget i morgon. Tänker mycket på er Therse med familj. Grät floder när jag såg tv sändningen och mer vart det när jag hörde låten. Kram från Linda

• Ella79

Att du som är så liten kan få hela världen att gråta, att skratta, att älska mer...

Idag såg jag dina ögon på tv. De är så blå, så vackra så otroligt starka...Jag blir så ledsen när jag tänker på¨allt du fått gå igenom. Men jag är så glad att du fick gå igenom det tillsammans med din mamma och pappa. Du fick världens snällaste, finaste, raraste och klokaste föräldrar, du ska vara stolt över dem. Och jag vet att dom för alltid kommer att vara stolt över deras alldeles egna lilla Tille.

Jag hoppas att du har det bra där du är. Jag saknar dig lilla vän. Du är aldrig ensam. Glömmer dig aldrig. Nu är det dags att krypa till sängs, God Natt! Kramar Elin