• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lamagirl

God morron hela familjen.
    hoppas helgen kommer att
    bli bra..

kramar om er massor,

eva-lena mamma till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• 74Alfons

God morgon mina vänner!
    Har inte skrivit på några dagar. L och jag har varit hemma själva i veckan då sambon varit på jobbresa i Tyskland och Frankrike. Nu är han äntligen hemma.
    Jag hoppas att ni får en myshelg med mycket lugn och ro. Ni kanske behöver vara lite för er själva nu. Tur att ni ska till Thailand snart och bara rå om er själva. Är lite avundsjuk faktiskt :)
    ses senare Henriette

• IrmelinFraNorge

God morgen. Håper kvelden i går var bra. I dag har vi strålende vær, og håper dere har det samme. Er det noen som vet om dokumentaren vil bli lagt ut på nettet av tv4 så vi utlendinger også kan få se den, eller bør vi ta turen til Sverige for å se den. (Det kunne jo vært ett greit argument for en liten ferie...) Håper dagen i dag blir bra. Kram Irmelin

• Snuttan77

Godmorgon Tille! Såg dig på tvprogrammet igår, du var så fin, jag vart så rörd över dina fina föräldrar att tårarna kom. Nu ska jag väcka min lilla tjej så ska vi gå till BVC, kanske vi ser dig på himlen! Ha en bra dag!

Kramar Anna och Ida

• Memo

Har inte varit inne på ett tag, har haft fullt upp.
    Men det har ni också haft har jag läst.
    Vad kul att det gick bra med TV4, har skrivit en minneslapp till mig själv om när dokumentären skulle sändas.
    Hoppas att ni får en bra helg.

Tänker på er och eran lilla prins
    Kram

• Nallatalla

God Morgon på Er!
    Hoppas att vädret är bättre hos er än här!
    Vi tänker på Er och på LIlle Tille som finns bland alla änglabarnen!
    Jag är övertygad om att han har det jättebra där och att han samtidigt finns med Er.

Ha en bra dag!
    Kram / Nalla med familj

• roysan

God morgon. Klart att det går upp och ner i ett sörjarbete.men det kan var jobbigt ner det går ner åt men det blir nog bättre med tiden

Idag kl 05,50 hände det något här.
    När jag satt och gav min lilla son en flaska så vaknar den stora till lite och säger tilleboken. va svarade jag tilleboken. ja sa han den har vi, nej vi har inte fått den än sa jag. jag frågade vem tille var och då sa han pojken på datan.jaha svarade jag vart är han nu,-i himlen svarade han mig det är min kompis och roy oxås. roy är våran hund som oxå är i himlen
    sen somnade han om igen. tänk vad barn tar tills av det vi vuxna pratar om.

många kramar helena med barn

• VeronicaMy
    God morgon .. det sista jag gör varje kväll är att gå in ghär o kika och det är även det första jag gör på morgonen!

Hoppas ni sovit bra inatt!
    !
    Alla mina varmaste kramar till er!!!
  • flisansma

Godmorgon.
    Ja det där har man ju funderat på många gånger, vad händer efter döden? Men i många fall så har det ju visat sig att den bortgångne har "visat" sig hos sina kära.
    En farbror jag känner miste sin fru, efter det så tände han alltid ett ljus vid matbordet där hon alltid satt. Efter ett tag så gungade lampan ovanför bordet (det var inget vinddrag eller så för lampan var riktigt stor och tung) Detta hände lite då och då. Så på nåt sätt ville hon väl kanske visa att hon fanns där hos honom.

Så jag tror att någonting händer med själen. Lilla Tille kommer ge er med ett tecken på att ahn finns hos er och älskar er. Han kan inte göra annat när han har så fina och omtänksamma föräldrar.

Kan tänka mig att det känns lite konstigt med stora folksamlingar när man inte är så van just för tillfället att vara ute så mkt.

Hoppas ni får en lugn och skön helg.
    Kram madelene

• babylover

Hoppas du får en trevlig stund på jobbet idag.
    Vi är på semester i Turkiet när Tilles dokumentär kommer på tv - ska gardera mig och programera bägge våra videoapparater så vi kan se den sen.
    Förstår att det känns konstigt utan Tille och att ni tänker på honom. Blir alldeles tårögdd över din tanke att han har det bättre nu och förhoppningsvis sitter på sin stjärna med din mormor och morfar. Ni är alltid lika mån om att han ska ha det bra!

Tille hoppas mammam din har rätt att du har kul på din stjärna och leker med andra barn!
    Kramar